شنبه ۱۶ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۱:۵۴ق.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 11

وعده بی‌سرانجام؛ سال تمام شد و کتابخانه مرکزی لار نه!!

    در شهریور ماه ۱۴۰۱ خبری درخصوص دیدار مدیران‌کل کتابخانه های عمومی فارس و راه و شهرسازی لارستان مبنی بر بررسی وضعیت پروژه کتابخانه مرکزی شهر لار و برنامه…

 

 

در شهریور ماه ۱۴۰۱ خبری درخصوص دیدار مدیران‌کل کتابخانه های عمومی فارس و راه و شهرسازی لارستان مبنی بر بررسی وضعیت پروژه کتابخانه مرکزی شهر لار و برنامه ریزی برای اتمام آن مطرح شد اما اکنون با وجود گذشت ۴۰ روز از سال جدید، هنوز هیچ خبری از بهره‌برداری از این طرح نیست‌‌.

به گزارش میلاد لارستان، در این نشست حسن شبانی مدیرکل راه و شهرسازی لارستان گفته بود: پروژه کتابخانه مرکزی شهر لار تاکنون ۷۵ درصد رشد فیزیکی داشته است و در تلاش هستیم با اعتبارات سال ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ این پروژه تا پایان سال به اتمام برسد.

مدیرکل راه و شهرسازی لارستان با بیان اینکه قرارداد جدید با برنده مناقصه پروژه در حال انجام است و اعتبار لازم برای اتمام کتابخانه مرکزی بالغ بر ۲۰ میلیارد ریال است، افزود: امیدواریم تا پایان سال جاری شاهد بهره برداری از این پروژه بزرگ فرهنگی باشیم.

همچنین روح الله منوچهری، مدیرکل کتابخانه های عمومی استان فارس نیز در این نشست با بیان اینکه اداره کل کتابخانه‌ها تلاش خواهد کرد تا پایان سال نسبت به تامین نیروی انسانی و تامین اعتبار خرید تجهیزات کتابخانه مرکزی اقدام کند و پیگیری های لازم از طریق نهاد کتابخانه ها انجام می شود، عنوان کرد: خواستار شروع به کار پیمانکار جدید و انجام اقدامات لازم به منظور جلوگیری از استهلاک ساختمان هستیم.

در این نشست همچنین محمد معتمدیان، رئیس اداره کتابخانه های عمومی لارستان نیز از جذب مبلغ سه میلیارد ریال اهدایی خبر داده و گفته بود: این مبلغ جهت محوطه سازی کتابخانه مرکزی اهدا شده و با توجه به تایید نقشه آن، محوطه سازی کتابخانه از هفته دولت آغاز شده است.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۰۹ اردیبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۹:۰۰ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

2 Responses to “وعده بی‌سرانجام؛ سال تمام شد و کتابخانه مرکزی لار نه!!”

  1. ناشناس گفت:

    براي تكميل كتابخانه لار همه قول و شعار دادند ولي از عمل هيچ خبري نيست. متاسفانه مسولين شهرما همه شعار ميدهند وگزارش تصويري اراهه ميدهند

  2. کارمند بومی گفت:

    الان در تمام شهرستان ها این مشکل. بد قولی مسولان وجود. دارد و کارهای زیادی نیمه کاره. رها شده اند. ومطالبات مردم در اغلب شهرها نادیده گرفته می‌شود. ومخصوص لار هم. نیست

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین