یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۹:۳۰ق.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3

برگزاری کارگاه آشنایی با اصول خبرنویسی در دانشگاه علوم پزشکی لارستان

کارگاه آشنایی با اصول و مبانی خبر نویسی ویژه دانشجویان و اعضای فعال حوزه نشریات دانشگاهی مجموعه علوم پزشکی لارستان برگزار شد. به گزارش میلاد لارستان به نقل از وبدا…

کارگاه آشنایی با اصول و مبانی خبر نویسی ویژه دانشجویان و اعضای فعال حوزه نشریات دانشگاهی مجموعه علوم پزشکی لارستان برگزار شد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از وبدا لارستان، نهم اردیبهشت ماه به دعوت معاون فرهنگی- دانشجویی دانشکده علوم پزشکی لارستان، دانشجویان و اعضای فعال حوزه نشریات دانشگاهی مجموعه علوم پزشکی لارستان در سالن VIP دانشکده پرستاری حضرت زینب سلام الله علیها گرد هم آمدند.

این نشست به منظور برپایی کارگاه آشنایی با اصول و مبانی خبر نویسی و تجلیل از اعضای فعال نشریات برگزار شد.

در ابتدای این جلسه، کارگاه آشنایی با اصول و مبانی خبر نویسی با تدریس حسن فراست، عضو هیئت تحریریه نشریه میلاد لارستان، و از افراد با سابقه و شناخته شده در سطح شهرستان ، برگزار شد که مورد استقبال حاضرین بود.

در ادامه با حضور دکتر فاطمه سروی، معاون فرهنگی-دانشجویی مجموعه، دکتر محمود خدادوست رئیس دانشکده بهداشت واحد اوز، دکتر حامد دلام، سرپرست کمیته تحقیقات دانشجویی دانشکده و سمیه قنبری کارشناس فرهنگی و نشریات از ۱۶ نفر از دانشجویان فعال در حوزه نشریات دانشگاهی تجلیل شد.

قابل ذکر است در حال حاضر چهار نشریه دانشجویی در مجموعه علوم پزشکی لارستان دارای مجوز انتشارند که نشریه های «برمودا» وابسته به تشکل جامعه اسلامی دانشجویان علوم پزشکی لارستان و «درخشش» وابسته کمیته تحقیقات دانشجویی، سالهاست در این حوزه، حاضرند.

همچنین دو نشریه آمین و افق بهداشت و ایمنی به تازگی موفق به کسب مجوز انتشار شده که بزودی فعالیت خود را آغاز می کنند.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۵:۱۹ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین