پنج شنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۳۹ق.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2
در سال95 رخ خواهد داد:

نصب و راه اندازی سامانه سوئیچینگ فرودگاه‌ بین المللی لارستان

هشت پروژه ارتباطی و ناوبری برای اجرا در فرودگاه‌های کشور در سال ۱۳۹۵ در دستور کار اداره‌کل ارتباطات و ناوبری شرکت فرودگاه‌های کشور قرار گرفت.

هشت پروژه ارتباطی و ناوبری برای اجرا در فرودگاه‌های کشور در سال ۱۳۹۵ در دستور کار اداره‌کل ارتباطات و ناوبری شرکت فرودگاه‌های کشور قرار گرفت. به‌گزارش میلادلارستان و به نقل از میزان،این پروژه‌ها شامل خرید، نصب و راه‌اندازی سامانه‌های سوئیچینگ، تقرب دقیق پرواز موسوم به آی ال اس، رکوردر، سامانه کمک ناوبری DVOR/DME ، رادار، بیسیم خودرویی، دستگاه‌های بازرسی گیت وی و ایکس ری و مانیتور خواهد بود.

بر اساس این گزارش پروژه‌های فوق  توسط ادارات مهندسی تجهیزات ارتباطی، مهندسی تجهیزات ناوبری، مهندسی رادار، و مهندسی تجهیزات ایمنی اداره‌کل ارتباطات و ناوبری شرکت فرودگاه‌ها به اجرا در خواهد آمد.

بر اساس برنامه سامانه سوئیچینگ فرودگاه‌های مهرآباد، شیراز، ایلام، اردبیل، شهرکرد و لار توسط اداره تجهیزات ارتباطی نصب  و راه اندازی خواهد شد. همچنین نصب و بهره برداری از سامانه آی ال اس فرودگاه‌های گرگان، ساری و یزد آغاز خواهد شد.

فرودگاه‌های شیراز، مشهد، اصفهان، زاهدان، بندرعباس، کرمان، تبریز و بوشهر و مرکز کنترل فضای کشور هم از رکوردرهای جدید خارجی بهره مند خواهند شد.

اداره مهندسی تجهیزات ناوبری نیز نصب و راه‌اندازی سامانه‌های DVOR/DME را در فرودگاه‌های رشت، کرمان، لامرد، ایلام وگرگان اجرا می کند. رادار PSR/SSR نیز توسط اداره مهندسی رادار در فرودگاه‌های مهرآباد، بندرعباس و شیراز نصب می شود. همه فرودگاه‌های کشور نیز در سال جاری از بیسیم خودرویی AM وFM و ترانک، همچنین دستگاه‌های جدید ایکس ری و گیت‌وی بهره مند خواهند شد که توسط اداره تجهیزات ایمنی  نصب و راه‌اندازی خواهد شد. اداره کل ارتباطات و ناوبری همچنین ۲۲ مونیتور جدید در مرکز کنترل فضای کشور و فرودگاه مهرآباد نصب و راه اندازی خواهد کرد.

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۰۵ فروردین ۱۳۹۵ ساعت ۳:۵۶ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین