جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۲۰ب.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 4
صبح امروز صورت گرفت:

شروع عمیات اجرایی درمانگاه تامین اجتماعی لارستان

با حضور مسئولین و خیرین مراسم کلنگ زنی درمانگاه تامین اجتماعی لارستان برگزار شد.

با حضور مسئولین و خیرین مراسم کلنگ زنی درمانگاه تامین اجتماعی لارستان برگزار شد. به گزارش اختصاصی میلادلارستان صبح امروز طی مراسمی با حضور جمشیدجعفرپور نماینده مردم شهرستان های لارستان، خنج و گراش در مجلس شورای اسلامی، علی اکبر نجیب  زاده معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان، دکتر رئوفی رئیس دانشکده علوم پزشکی، جاهدی فرمانده سپاه لارستان، حاج آقا نمازی نماینده امام جمعه لار و برخی دیگر از مسئولین شهرستان و جمعی از خیرین و معتمدین کلنگ درمانگاه تامین اجتماعی لارستان به زمین زده شد.

در این آیین نماینده مردم در سخنانی با اشاره به مشخصات فنی پروژه اظهار داشت: با پیگیری های صورت گرفته مجوز احداث بیمارستان و درمانگاه تامین اجتماعی لارستان اخذ شده که در مرحله نخست درمانگاه ساخته می شود.

وی با بیان اینکه در مجموع برای بیمارستان و درمانگاه تأمین اجتماعی لارستان ۱۵ هزار متر مربع زمین در نظر گرفته شده است، افزود: این درمانگاه در دو طبقه و با زیربنای ۲ هزار و ۵۰۰ متر مربع ساخته می شود.

جعفرپور با اشاره به اینکه این پروژه در مدت یکسال و با هزینه ای بالغ بر ۱۵ میلیارد ریال توسط نیک اندیش حاج عبدالرسول وطن پرست احداث می شود، تصریح کرد: این درمانگاه از بخش های اطلاعات، صندوق، داروخانه، آزمایشگاه، کلینیک قلب و عروق، اورژانس، اتاق عمل، اداری، رادیولوژی، دندان پزشکی، اطفال، ارولوژی، ارتوپدی و احیاء قلبی ریوی  نمازخانه و غیره تشکیل شده است.

لازم به ذکر است خیرین محترم حاج قدرت­ الله رضاپور و حاجیه خانم فاطمه رضاپور نیز اعتبار اولیه مورد نیاز بیمارستان را متقبل شده اند.

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۰۸ فروردین ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۳۵ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین