یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۷:۴۶ق.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 1
در ایام نوروز امسال رخ داد:

جابجایی حدود 11هزار نفر از فرودگاه بین المللی لارستان

مدیرکل فرودگاه بین المللی آیت الله آیت اللهی لارستان اظهار داشت: درایام نوروز(از ۲۵ اسفند۹۴ لغایت ۱۳ فروردین۹۵) تعداد ۹۴ پرواز توسط شرکتهای هواپیمایی ایران ایر- فلای دبی و ایرعربیا درفرودگاه لارستان عملیاتی و انجام شد

مدیرکل فرودگاه بین المللی آیت الله آیت اللهی لارستاندر سخنانی اظهار داشت: در ایام نوروز (از ۲۵ اسفند۹۴  لغایت ۱۳ فروردین۹۵) تعداد ۹۴ پرواز توسط شرکتهای هواپیمایی ایران ایر- فلای دبی و ایرعربیا درفرودگاه لارستان عملیاتی و انجام شده و بر اساس آن تعداد ۱۰ هزار و ۷۲۸ نفر مسافر در مسیرهای دبی- کویت- قطر- شارجه و تهران جابجا شدند.

به گزارش میلادلارستان به نقل از روابط عمومی فرودگاه بین المللی آیت الله آیت اللهی لارستان،   انصاری فرد گفت: جابجایی مسافر در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۹۰ درصد در مسیرهای خارجی و ۱۰ درصد درمسیر داخلی افزایش داشته که بدین ترتیب در مجموعه جابجایی مسافردر نوروز ۹۵ نسبت به مدت مشابه سال قبل ، ۱۳٫۴ درصد رشد داشته است.

همچنین باحمل ۲۵۹٫۲۳۹ کیلوگرم بار در این مدت آمارها حکایت ازافزایش ۹٫۳ درصدی جابجایی باراز این فرودگاه را دارد.

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۱۵ فروردین ۱۳۹۵ ساعت ۷:۱۲ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

3 Responses to “جابجایی حدود 11هزار نفر از فرودگاه بین المللی لارستان”

  1. روابط عمومي گفت:

    ۱۳/۴ درصد صحيح است

  2. دوبی گفت:

    با سلام و تبریک عید نوروز و همچنین تبریک به دلیل رشد فرودگاه لارستان در زمینه تعداد پروار و مسافر.
    اما آنچه قابل تامل و سوال است؛ این است که بنده فرودگاههای زیادی را رفته ام و دیده ام که اکثر آنها برای جابجایی مسافران تا هواپیما از اتوبوس مخصوص استفاده می کنند!! ولی در فرودگاه لارستان مسافران مجبورند با پای پیاده مسیر را بپیمایند!!!
    در ۵ یا ۶ عید بود که به اتفاق خانواده عازم شارجه بودیم. در آن موقع باران شدیدی می آمد. با پای پیاده با کوله بار زیاد و دو بچه کوچک به زحمت تا هواپیما رفتیم که به دلایلی مهماندار پس لحظاتی مسافران را پیاده کرد و ما مجبور شدیم دوباره در زیر بارش شدید باران به سالن برگردیم. این رفت و آمد باعث شد تمام قیافه و لباس ما خیس خیس شود!!!
    برای شهر ما زیبا نیست که با داشتن مسافران خارجی ، کمترین و ابتدایی ترین امکانات در فرودگاه بین المللی ما نباشد!!!
    خواهش می کنم مسولان برای حل معضل نداشتن اتوبوس حمل مسافر در اسرع وقت چاره بیاندیشند.

  3. دلسوز گفت:

    یک انتقاد : چرا میلاد لارستان همیشه از تصاویر آماده دیگر سایتها استفاده میکند و زحمت گرفتن یک عکس را به خودشان نمی دهند . در بیشتر موارد اینگونه عمل می کنید . مثلا همین تصویر فرودگاه . آیا این تصویر فرودگاه بین المللی لارستان است ؟ این کارها با چه هدفی انجام می گیرد. ؟ چرا از تصاویر واقعی استفاده نمی کنید ؟ باید گفت در این زمینه بسیار ضعیف عمل می شود.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین