شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲:۲۰ق.ظ
::آخرین مطلب 9 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

محور خنج به شیراز و بندرعباس به لار و جهرم هر چه زودتر تکمیل شود

امام جمعه اهل سنت خنج در آیین تجلیل از راهداران با بیان اینکه بیشترین خدماتِ خیرینِ جنوبِ فارس در حوزه راه است، گفت : محور خنج به شیراز و بندرعباس…

امام جمعه اهل سنت خنج در آیین تجلیل از راهداران با بیان اینکه بیشترین خدماتِ خیرینِ جنوبِ فارس در حوزه راه است، گفت : محور خنج به شیراز و بندرعباس به لار و جهرم هر چه زودتر تکمیل شود.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی اداره‌کل راه و شهرسازی لارستان، شیخ عبدالصمد ابونجمی امام جمعه اهل سنت خنج در مراسم تجلیل از راهداران نمونه اداره‌کل راه و شهرسازی لارستان با تبریک هفته حمل‌ونقل و راهداری اظهار داشت:راهداران جهاد را در قالب خدمت معنا کرده‌اند و مجاهدت را اصلی از اصول انسانیت و رضای باری‌تعالی قرار داده‌اند.

وی افزود: راه، شاهرگ حیاتی بشریت و واژه‌ای محبوب و ممدوح نزد باری‌تعالی است، چون تمدن‌ساز و انسان‌ساز است و حاجت‌ها را برطرف می‌کند.

امام جمعه اهل سنت خنج با اشاره به اینکه تجلیل از کسانی که در خدمت به راه و راهسازی هستند، تجلیل از عابدان خداست، تصریح کرد: جنوب استان فارس و به ویژه لارستان، پرونده درخشانی در تمام زمینه‌ها دارد‌، یکی از آن‌ها راه است که بیشترین خدمات خیرین در این زمینه در منطقه جنوب استان فارس است، این‌ها افتخاراتی است که می‌ماند.

شیخ ابونجمی با اذعان به اینکه حق است که مسئولان بدانند ما طلبکاریم، جای بسی تاسف است که شهرهای بزرگِ ایران از جاده‌های اتوبانی برخوردار باشند، اما ما هنوز در محور خنج به لارستان برای ایجاد اتوبان مانده‌ایم، خاطر نشان کرد: باید بررسی کرد چه کسانی ارز وارد کشور و چه کسانی ارز از کشور خارج می‌کنند.

وی با تأکید بر اینکه مردم لارستان با زحمتی که در کشورهای خلیج فارس کشیده‌اند درهم و دینارشان را به اینجا آورده‌اند و خدمت می‌کنند، ادامه داد: مردم جنوب فارس، مردمی صبور، بی‌ادعا و متفاوت هستند و آمده‌اند که به دنبال اصلاح باشند و حق است که به این مردم بیشتر توجه شود.

امام جمعه اهل سنت خنج اضافه کرد: انتظار داریم که کارهای مربوط به فاصله بین لارستان از طریق محور خنج به شیراز و فاصله بین بندرعباس تا لار و از لار به جهرم هر چه زودتر تمام شود تا شاهد این هدیه به مردم باشیم.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۱۲ دی ۱۴۰۲ ساعت ۳:۱۴ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین