شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۳:۱۵ب.ظ
::آخرین مطلب 46 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 6

ورودی شهرک توحید و روستای قلات اوز افتتاح شد

میلاد لارستان: با حضور جمعی از مسئولین شهرستان، بخشدار، اعضای شورا و دهیاران و مردم شهرک توحید و روستای قلات خیابان های ورودی این ۲ روستا ،۲۲فرودین ماه افتتاح و مورد بهره برداری قرارگرفت.

با حضور جمعی از مسئولین شهرستان، بخشدار، اعضای شورا و دهیاران  و مردم شهرک توحید و روستای قلات خیابان های ورودی این ۲ روستا ،۲۲فرودین ماه افتتاح و مورد بهره برداری قرارگرفت.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از اوز امروز؛ در آئین افتتاح این پروژه ها، زائری مدیر و فاطمی کارشناس بنیاد مسکن لارستان ،علیپور معاون فرمانداری، آتش فراز بخشدار اوز، عسکری زاده رئیس آبفای روستایی، رضایی رئیس منابع طبیعی لارستان، اعضای شورای اسلامی روستاها، دهیاران و جمعی از مردم حضور داشتند.

خیابان ورودی شهرک توحیدشامل:  ۵۳۶۰مترمربع آسفالت ، ۶۶۶ متر لبه گذاری و ۷۴۲ متر کانیو به اعتبار۲ میلیارد و ۵۱۰ میلیون ریال افتتاح شد. منابع مالی این پروژه از طریق: یک میلیارد و ۲۸۰ میلیون ریال از ماده ۱۸۰ و قیر رایگان، ۷۰۰ میلیون ر یال از اعتبارات نفت و گاز و۵۳۰ میلیون تومان از اعتبار آماده سازی تامین گردید.

در ادامه مراسم، ۶۷۴۰ مترمربع آسفالت خیابان ورودی روستای  قلات با اعتباری به مبلغ ۲ میلیارد و ۸۰ ملییون ریال مورد افتتاح و بهره برداری قرارگرفت. دراین پروژه، یک ملیارد و ۲۸۰ میلیون ریال از اعتبارات قیر رایگان ، ۸۰۰ میلیون ریال از اعتبارات ماده ۱۸۰ برای تک لبه و کانیو و ۴۵۰ میلیون ریال از محل خودیاری مردمی برای بیس و زیر سازی خیابان هزینه گردیدشده است.

بنیاد مسکن لارستان علاوه بر خدمات فوق نسبت به واگذاری زمین، صدور پروانه ساخت و اهدای وام به متقاضیان برای مقاوم سازی ساختمان در روستاها اقدام کرده است.

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۲۵ فروردین ۱۳۹۵ ساعت ۶:۲۸ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین