یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۱۲ب.ظ
::آخرین مطلب 38 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 4

رصد مشکلات 6 واحد تولیدی و صنعتی لارستان توسط معاون استاندار

معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان از تعدادی از واحدهای تولیدی و صنعتی شهرستان بازدید کرد. به گزارش میلادلارستان وبه نقل از روابط عمومی فرمانداری ویژه لارستان، علی اکبر نجیب…

معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان از تعدادی از واحدهای تولیدی و صنعتی شهرستان بازدید کرد. به گزارش میلادلارستان وبه نقل از روابط عمومی فرمانداری ویژه لارستان، علی اکبر نجیب زاده  به اتفاق علی اصغر علی پور معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرمانداری و محمد پیمان فر رییس شرکت شهرکهای صنعتی لارستان  از تعدادی از واحدهای تولیدی و صنعتی  شهرستان بازدید نمودند.  در این بازدید۳ ساعته در شهرک صنعتی ، مسائل و مشکلات ۶  واحد تولیدی و صنعتی لارستان  مورد بررسی قرار گرفت.

فرماندار ویژه لارستان در حاشیه این بازدید در  سخنانی اظهار داشت: درحال حاضر یکی از موضوعاتی که در دستور کار فرمانداری  می باشد پیگیری مسائل و مشکلات واحدهای صنعتی و تولیدی شهرستان می باشد؛ به همین منظور این بازدید ها بطور مستمر انجام خواهد شد و  می بایست ادارات ذیربط همچون صنعت و معدن و تجارت و  شرکت شهرکهای صنعتی لارستان  مشکلات را بررسی وبرای رفع آن تصمیماتی را اتخاذ کنند.

نجیب زاده در جهت رفع مشکلات صنعتگران و تولید کنندگان هم تاکید کرد: در سال اقتصاد مقاومتی ، اقدام و عمل رفع مشکلات صنعتگران واحدهای تولیدی در اولویت است و بایستی حل بشود و انتظار ما از مدیران شهرستان بخصوص  امور مالیاتی شهرستان این است که بیشترین تعامل را با واحدهای تولیدی داشته باشند و برنامه هایشان را تسهیل تا واحدها باموانع کمتری مواجه شوند و بتوانند فعالیت هایشان را ادامه و  توسعه دهند.

معاون استاندارفارس با تاکید بر اینکه برای اجرای اقتصاد مقاومتی به مشارکت و تعامل همه دستگاه های اجرایی و عموم مردم نیاز است ادامه داد: استفاده از تولیدات داخلی باید فرهنگ سازی شود. بنابراین دستگاه های اجرایی ، اصناف و همه مردم در خرید ملزومات خود از تولیدات داخلی شهرستان استفاده کنند.

در این بازدید همچنین تولید کنندگان و صنعت گران این شهرستان اهم مسایل و مشکلات و درخواست های خود را از جمله مسائل بدهی و معوقات بانکی، بخشش جرائم مالیاتی و بانکی، سرمایه در گردش، مشکلات مالیاتی، نبود بانک صنعت و معدن، افزایش قیمت مواد اولیه و هزینه های جانبی مطرح و خواستار پیگیری و رفع این موارد شدند.

گفتنی است  منطقه لارستان با وجود ۳ شهرک و ۲ ناحیه صنعتی  ،۱۹۰ واحد تولیدی وصنعتی  و سرمایه گزاری ۲۰۰ میلیارد تومانی و اشتغال زایی برای ۱۵۰۰ نفر به لحاظ تعدد واحدهای صنعتی نیز رتبه دوم را بعد از شیراز به خود اختصاص داده است.

اضافه می گردد که فرماندار ویژه لارستان از  شرکت فولادکاران فجر شهرستان تولیدی ساخت ورق گالوانیزه و پوشش های سقفی، شرکت شیرین طعم لارستان،تولیدی بیسکویت ،شرکت لارین فوم تولیدی بلوک های فوم استاندارد و انواع پانل های دیواری،شرکت خورشید طلایی تولیدی تن ماهی،شرکت نسیم سحر لارستان تولیدی دستمال کاغذی، ،شرکت کیمیا شیمی لارستان تولیدی آب رادیاتور،آب مقطر و شیشه شور و شرکت دامکو لارستان تولیدی لبنیات  بازدید نمود.

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۰۵ اردیبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۷:۴۶ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

One Response to “رصد مشکلات 6 واحد تولیدی و صنعتی لارستان توسط معاون استاندار”

  1. شهروند گفت:

    اقای فرماندار هم اخر خدمت از خواب بیدار شده

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین