یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۴۶ق.ظ
::آخرین مطلب 19 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 3
بیانیه بسیج دانشجویی لارستان:

برداشت دو میلیارد دلار از اموال ایران تجلی بی‌عدالتی است

 بسیج دانشجویی دانشگاه‌های لارستان در بیانیه‌ای اعلام کرد: اقدام آمریکا در مصادره دو میلیارد دلار از اموال ایران تجلی یک بی‌عدالتی در سطح دنیاست. به گزارش میلادلارستان و به نقل…

 بسیج دانشجویی دانشگاه‌های لارستان در بیانیه‌ای اعلام کرد: اقدام آمریکا در مصادره دو میلیارد دلار از اموال ایران تجلی یک بی‌عدالتی در سطح دنیاست.

به گزارش میلادلارستان و به نقل از خبردانشجو، بسیج دانشجویی دانشگاه های لارستان در واکنش به برداشت ۲ میلیارد دلاری از اموال بلوکه ایران بیانیه ای صادر کرد که متن کامل آن به شرح زیر است:

به نام خدا

«پنجم اردیبهشت‌ماه یادآور شکست تاریخی و خفت‌ بار تجاوز نظامی آمریکا و رژیم مدعی آزادی، دموکراسی و حقوق بشر به ایران به‌شمار می‌رود؛ رخدادی که یادآور سیاهه جنایات و خیانت‌های ایالات متحده و دولتمردان قلدر و مغرور کاخ سفید علیه ملت ایران است و این واقعه بزرگ را به‌ویژه برای شرایط و مقطع تاریخی حاضر که عصر پسابرجام نام گرفته بسیار آموزنده می باشد.»

دفتر بسیج دانشجویی دانشگاه های لارستان ضمن گرامی داشت این روز بزرگ اظهار می دارد که:

بد عهدی های آمریکا در برجام بر ملت شریف ایران پوشیده نیست. استکبار و به خصوص آمریکایی ها رشد و سربلندی ایران را نمی خواهند و به دنبال ذلیل بودن و نوکر بودن ایران بزرگ هستند و به بهانه های مختلف می خواهند ایران را تحت فشار قرار داده و تحقیر کنند و از ضعف اقتصادی که ما داریم سوء استفاده کنند.

اقدام آمریکا در مصادره ۲ میلیارد دلار از اموال ایران تجلی یک بی عدالتی در سطح دنیاست. استکبار خودخواه و مستبد است و عدالت و قانون در وجدان آنان دیده نمی شود.

و امروز آمریکا تمام تلاش و جو سازی های خودش را برای به زانو درآوردن ایران انجام می دهد ، غافل از اینکه فرزندان امام خامنه ای و سربازان گمنام سپاه امام زمان (ع)، شجاعانه  وجسورانه در مقابل همه ی بی عدالتی ها ایستاده اند و در تمام حوزه های دفاعی، اقتصادی، فرهنگی و… تلاش شبانه روزی دارند.

آمریکا نمی تواند ببیند ایران مستقل شده و از سوریه، لبنان و… حق و مظلومین دفاع می کند و ملت بزرگ ایران نیز ماهیت استکبار را خوب شناخته و می داند وقتی که آمریکا می گوید ما دنبال عدالت وجهانی شدن هستیم یعنی همه چیز را برای خود می خواهد و به دنبال این است که همه نوکر خودش باشند.

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۰۷ اردیبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۷:۳۱ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین