سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۴۷ب.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 1

مدیرجهاد کشاورزی گراش معارفه شد

مدیر جدید جهاد کشاورزی گراش معارفه شد. به گزارش میلادلارستان و به نقل از  روابط عمومی فرمانداری شهرستان گراش، طی مراسمی با حضور معاون سازمان جهاد کشاورزی استان فارس از…

مدیر جدید جهاد کشاورزی گراش معارفه شد. به گزارش میلادلارستان و به نقل از  روابط عمومی فرمانداری شهرستان گراش، طی مراسمی با حضور معاون سازمان جهاد کشاورزی استان فارس از خدمات و عملکرد مجید صفری مدیر سابق جهاد کشاورزی گراش تقدیر و علی جوکار بعنوان مدیر جدید جهاد کشاورزی شهرستان گراش معرفی شد.

فرماندار گراش در  جلسه تکریم و معارفه مدیر جهاد کشاورزی گراش در سخنانی بر اهمیت پیشرفت بخش کشاورزی تاکید و خواستار توجه ویژه به توسعه زیرساخت های این حوزه شد. اصغر فرودی با بیان اینکه بخش کشاورزی سهم عظیمی در تأمین امنیت غذایی دارد، اظهار داشت: تولید غذا سالم مقوله ای مهمی است و جهاد کشاورزی نقش تاثیر گذاری در تامین امنیت غذایی مردم دارد. وی با اشاره به اهمیت جهاد کشاورزی و نقش آن در عرصه تولید و اشتغال، افزود: ارتقای سطح علمی و فنی کشاورزان زمینه ایجاد اشتغال پایدار و توسعه صادرات و تحول در اقتصاد شهرستان فراهم می کند.

Thumbnail

اصغر فرودی فرماندار گراش در این جلسه توجه به دامپروری و راه اندازی مجتمع دامی در شهرستان، تامین اعتبار ساخت اداره جهاد کشاورزی، تکمیل چارت سازمانی، رفع مشکلات کشاورزان، ارائه تسهیلات دولتی به کشاورزان، توجه به اموزش و ارتقاء دانش کشاورزی متناسب با وضعیت آب و هوایی منطقه، استفاده از سیستم آبیاری نوین، توجه به کیفیت محصولات کشاورزی شهرستان و صادرات آن را از مهمترین خواسته های خود عنوان کرد.

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۹:۰۳ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین