یکشنبه ۱۷ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۷:۵۵ب.ظ
::آخرین مطلب 3 ساعت پیش | افراد آنلاین: 4

یک شب به یاد ماندنی در روز لارستان بزرگ

نوزدهم اردیبهشت ماه سال ۸۷ روزی فراموش نشدنی برای مردم منطقه لارستان بزرگ است. در این روز خاطره انگیز و به یاد ماندنی، رهبر و مقتدای مسلمین جهان، حضرت آیت…

نوزدهم اردیبهشت ماه سال ۸۷ روزی فراموش نشدنی برای مردم منطقه لارستان بزرگ است. در این روز خاطره انگیز و به یاد ماندنی، رهبر و مقتدای مسلمین جهان، حضرت آیت الله امام خامنه ای قدوم مبارک خویش را بر خاک تشنه لارستان نهاد تا برای همیشه، این خاک گرم و مهمان نواز توتیای چشم همگان شود. آری، این روز خجسته، “روز لارستان” نام گرفت و در تقویم ها ثبت شد. روزی که هر ساله پررنگتر از سال های گذشته نمایان شده و شادی و نشاط دوباره را برای مردم منطقه به ارمغان می آورد. و اکنون نوزدهم اردیبهشت ماه سال ۹۵ از راه رسیده و جشن ها و شادی ها دوباره آغاز شده است.

به گزارش میلاد لارستان، به همین مناسبت برنامه های متنوعی از سوی شهرداری و شورای اسلامی شهر لار با همکاری دیگر ادارات و نهادهای شهرستان تدارک دیده شده تا در طول یک هفته اجرایی شود.

یکی از این برنامه ها، جشنی مردمی با عنوان “جشن بزرگ لارستان” بود که شب گذشته یعنی ۱۸ اردیبهشت ماه، اجرا شد.

در این مراسم که با حضور گسترده مردم ولایی منطقه در میدان امام خمینی (ره) شهر لار برگزار گردید، محمدرضا قنبرنژاد شهردار لار و حاج علی عمرانی رییس شورای شهر طی سخنان کوتاهی این روز بزرگ را گرامی داشتند.

در ادامه، گروه های سرود مصباح الهدی، طاها و گروه سرود مدرسه قرآنی انصاریان در وصف رهبر و توصیف لارستان به اجرای سرود پرداختند.

اجرای قطعات نمایشی طنز توسط گروه تاتر آزاد لارستان (بَبَ یعقوب) از دیگر برنامه های این جشن بود که گلهای لبخند را برای حاضران به ارمغان آورد.

قرائت اشعار زیبای محلی توسط راشد انصاری متخلص به خالو راشد و عبدالرضا مفتوحی از شاعران و طنزپردازان لارستانی مطرح در سطح استان و کشور از ویژه های این مراسم بود.

پخش مستند “شور شهر شهریار” با موضوع سفر رهبری به لارستان در سال ۸۷، شعرخوانی خردسالان لارستانی و اجرای حرکات ورزشی از دیگر برنامه های اجرا شده در این جشن مردمی بود.

خبرنگار: سید کامران علوی

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۶:۱۹ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین