یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱:۲۸ق.ظ
::آخرین مطلب 3 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2
مدیرکل فرودگاه بین‌المللی لارستان خواستار شد

شرکت آسمان بدهی 1.8میلیاردتومانی به فرودگاه لارستان را پرداخت کند

میلاد لارستان: مدیرکل فرودگاه بین المللی آیت اللهی(ره) لارستان، گفت: متأسفانه به دلیل عدم پرداخت بدهی به موقع شرکت هواپیمایی آسمان، در تکمیل سالن ترمینال خارجی این فرودگاه با کمبود اعتبار مواجه شده ایم.

مدیرکل فرودگاه بین المللی آیت اللهی(ره) لارستان، گفت: متأسفانه به دلیل عدم پرداخت بدهی به موقع شرکت هواپیمایی آسمان، در تکمیل سالن ترمینال خارجی این فرودگاه با کمبود اعتبار مواجه شده ایم.

عنایت اله انصاری فرد در گفت و گو با میلاد لارستان با بیان اینکه شرکت هواپیمایی آسمان در حال حاضر بیش از یک میلیارد و هشتصد میلیون تومان بابت اجاره اماکن و عوارض مسافری به اداره کل فرودگاه بین المللی لارستان بدهکار است، اظهار داشت: از آنجایی که شرکت فرودگاههای کشور درآمد- هزینه است، عدم پرداخت بدهی آن شرکت ما را در پیشبرد پروژه های عمرانی دچار مشکل کرده است.

وی با بیان اینکه یکی از پروژه های مهم این فرودگاه تکمیل سالن ترمینال خارجی است، افزود: متأسفانه به دلیل عدم پرداخت بدهی به موقع شرکت هواپیمایی آسمان، ما را در تکمیل این طرح مهم و مورد نیاز با کمبود اعتبار مواجه کرده است و اگر درآمدهای بحق ما به موقع وصول می شد ترمینال خارجی فرودگاه لارستان تا پایان سال گذشته به بهره برداری می رسید.

مدیرکل فرودگاه بین المللی لارستان با اشاره به اینکه فعالیت شرکت هواپیمایی آسمان در این فرودگاه چند ماهی است که ملغی شده، تصریح کرد: برای ادامه کار شرکت هواپیمایی آسمان در لارستان طی دعوتی از مدیرعامل این شرکت، پیشنهاد برقراری پرواز در مسیرهای دبی، کویت، قطر، کیش، شیراز، عتبات، مشهد مقدس و حتی پرازهای حمل بار مطرح شد که متأسفانه تاکنون آن شرکت هیچگونه اقدام موثری در این خصوص انجام نداده است.

انصاری فرد ادامه داد: براساس ضوابط و قانون، چنانچه شرکت هواپیمایی آسمان خواهان برقراری پرواز از فرودگاه لارستان باشد، پس از پرداخت بدهکاری آن شرکت به این فرودگاه مجوزهای لازم صادر خواهد شد.

وی درخصوص تکلیف بیکاری پرسنل پرشمار شرکت هواپیمایی آسمان در فرودگاه لارستان، گفت: پرسنل این شرکت در فرودگاه لارستان شاهد تلاشهای این اداره کل جهت برقراری پروازهای شرکت آسمان بوده و هستند، اما مدیران ارشد آن شرکت در ظاهر تمایلی به حمایت از پرسنل خود و برقراری مجدد پروازها ندارد.

مدیرکل فرودگاه بین المللی لارستان با تقاضا از رسانه های جمعی برای پرهیز از برخورد احساسی درخصوص بیکار شدن تعداد زیادی از پرسنل هواپیمایی شرکت آسمان در لارستان، افزود: بیکار شدن پرسنل این شرکت حاصل بی تدبیری مسئولان آن شرکت است.

این مسئول با تأکید بر اینکه ارائه خدمات مناسب به مردم هدف اصلی ما در فرودگاه لارستان است، تصریح کرد: دو شرکت هواپیمایی فلای دبی و العربیه با هواپیماهای مدرن، ایمن و قابلیت حمل بار کافی با مجوز رسمی سازمان هواپیمایی کشوری در جهت رفاه حال مردم از فرودگاه بین المللی لارستان پرواز دارند.

به گزارش میلاد لارستان؛ در حال حاضر سه شرکت ایران ایر، فلای دبی و ایرعربیا در مسیرهای تهران، کویت، قطر، دبی و شاجه از فرودگاه لارستان پرواز دارند.

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۳۰ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

One Response to “شرکت آسمان بدهی 1.8میلیاردتومانی به فرودگاه لارستان را پرداخت کند”

  1. اریا گفت:

    با سلام و خسته نباشید خدمت شما،سوالی داشتم خدمتتون،امروز عموی بنده از فرودگاه لارستان پرواز داشتند به دبی،ما ساعت نه فرودگاه بودیم،با کمی تاخیر فلای دبی نشست و بعد ازچند دقیقه ایرعربیا،بارها خالی شدند،بعد ازمدتی مسافرها سوار شدند،هنوز بارها داشت وارد هواپیما میشد،بارگیری به اتمام رسید،البته همزمان به ایرعربیا نیز خدمات داده میشد،سوال بنده از اینجا شروع میشه که بیش از یک ساعت مسافرها درون هواپیما بودند ولی خبری از استارت هواپیما نبود،کسی نیز پاسخگوی ما نبود که دلیل چیست،البته بار اولی نبود که شاهد ماندن بیش از حد این پرواز در فرودگاه بودم،اخه مشکل یا از لحاظ بدی هواست یا مشکل فنی و عملیاتی که به نظر هیچ یک در کار نبود،این مشکلات واقعا برای یک فرودگاه بین المللی نازیباست،اگر بجای مردم شریف منطقه که هیچ گاه معترض این مشکلات نمیشوند(یعنی کسی پاسخگوی این مردم نیست و کسی جوابگوی اعتراض انها نیست) افرادی دیگر مثلا تهرانی و غیره بودند،بازهم شاهد این مشکلات بودیم واقعا مشکل کجاست،نکته ی جالب برای من این بود که پرواز ایران ایر به موقع پرواز کرد البته با تاخیری که از کویت به لار به همراه داشت وبلافاصله پس از پرواز های دو شرکت خارجی که با تاخیر بیش از یک ساعته همراه بود پرواز کرد،اگر مشکل ایرلاینهای خارجی اند اعلام کنند و عذر انها را بخواهند تا شرکتی مثل اسمان که توانایی برقراری پرواز را ندارد، اقدام به برقراری پرواز کند و مردم بدانند که تاخیر در پروازشان عادیست! یا اگر مشکل کم بود خدماتیست،افراد بیشتری توسط ایران ایر استخدام شوند،همه کم و بیش میدانند که هیچ شرکت ایرانی به طور مناسب ازپس این مسیر(امارات)برنمی ایند،البته چون هیچ راه ارتباطی با مسولین به خصوص مدیرمحترم فرودگاه وجود ندارد این سوالات را در وب سایت شما مطرح کردم.شاید کسی پاسخگو باشد..

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین