یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۴۷ق.ظ
::آخرین مطلب 19 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 4
به مناسبت هفته لارستان صورت گرفت

گشایش نمایشگاه عکس و صنایع دستی در شهر خور لارستان

میلاد لارستان: به مناسبت هفته لارستان طی آئینی با حضور مسئولین محلی نمایشگاه عکس و صنایع دستی در حمام تاریخی شهر خور لارستان گشایش یافت.

به مناسبت هفته لارستان طی آئینی با حضور مسئولین محلی نمایشگاه عکس و صنایع دستی در حمام تاریخی شهر خور لارستان گشایش یافت.

به گزارش میلاد لارستان؛ ایوب محمودی شامگاه دوشنبه در حاشیه افتتاح این نمایشگاه در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: به مناسبت سالروز سفر پر خیر و برکت مقام معظم رهبری در اردیبهشت ماه سال ۸۷ به منطقه لارستان، چند سالی است که که این روز به نام روز لارستان نامگذاری شده است.

مدیر برگزاری نمایشگاه عکس و صنایع دستی خور، افزود: این نمایشگاه به مناسبت روز لارستان و با پیشنهاد انجمن عکس و فیلم خور و اداره میراث، صنایع دستی و گردشگری لارستان دائر شده است.

وی تصریح کرد: نمایشگاه صنایع دستی و عکس شهر خور از امروز تا ۲۲ اردیبهشت ماه جاری در ساعات ۱۸ تا ۲۲ در محل حمام تاریخی این شهر آماده بازدید علاقمندان است.

محمودی ادامه داد: در برگزاری این نمایشگاه، انجمن خیریه صابرین شهر خور، موسسه ازدواج باب الریحان، شورای اسلامی شهر خور، شورای ورزشی خور، مهد کودک نور و اداره میراث، صنایع دستی و گردشگری لارستان و اعضای انجمن عکس و فیلم خور همکاری داشته اند.

مدیر برگزاری نمایشگاه عکس و صنایع دستی خور افزود: تعداد ۱۳۰ عکس که تمامی آثار توسط عکاسان خوری و با موضوع تاریخ، فرهنگ و طبیعت این شهر آماده شده است در معرض دید علاقه مندان قرار دارد.

وی هدف از برگزاری این نمایشگاه را آشنایی مردم منطقه لارستان و بویژه مردم شهر خور با تاریخ، فرهنگ و طبیعت این شهر عنوان و تصریح کرد: تلاش شده تا با استفاده از آثار عکاسان این شهر، علاوه بر ایجاد انگیزه برای علاقه مندان نوجوان و جوان به هنر عکاسی، مسئولین را برای مرمت و نگهداری مناسب حمام تاریخی خور ترغیب کرد.

به گزارش میلاد لارستان،  حمام تاریخی خور مربوط به دوره قاجاریه است که به شماره ۲۰۳۹ در فهرست آثار ملی ثبت شده است.

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۴۰ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین