شنبه ۰۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۴:۵۰ق.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 6

خبرخوش معاون وزیر برای هفت شهرک صنعتی منطقه

معاون وزیر صنعت،معدن و تجارت و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک کشور که روز گذشته به لارستان سفر کرده بوده در سخنانی از اعطای تسهیلات به این واحدها در سراسر کشور…

معاون وزیر صنعت،معدن و تجارت و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک کشور که روز گذشته به لارستان سفر کرده بوده در سخنانی از اعطای تسهیلات به این واحدها در سراسر کشور خبر داد.

علی یزدانی در بازدید از واحدهای صنعتی راکد و نیمه فعال لارستان گفت: به منظور فعالیت مجدد واحدهای راکد، افزایش تولید واحدهای نیمه فعال و به منزله خروج از رکود اقتصادی ۱۶ هزار میلیارد تومان تسهیلات به واحد های صنعتی راکد و نیمه فعال اعطا میشود.

وی افزود: متقاضیان می توانند با مراجعه به سایت سازمان صنعت،معدن و تجارت اقدام به نام نویسی نمایند.

یزدانی گفت: که با حمایت صورت گرفته و راه اندازی مجدد واحدهای صنعتی کوچک ، زمینه اشتغال ۱۸۵ هزار نفر هم ایجاد می شود که هفت شهرک و ناحیه صنعتی مستقر در لارستان ، خنج و گراش نیز از آن بهره مند می شوند.

مدیر عامل سازمان صنایع کوچک کشور در نشستی که با حضور صنعتگران و متولیان امور اقتصادی و دارایی برگزار شد از حمایت های این سازمان به منظور تسهیل در سرمایه گذاری و ایجاد صنایع کوچک نیز خبر داد.

به گزارش میلادلارستان و به نقل از باشگاه خبرنگاران، یزدانی افزود: این حمایت ها شامل تخفیف ۵۰ درصدی و دریافت اقساطی حق بهره برداری از سرمایه گذاران ، اعطای ضمانت نامه به بانک و عاملان فروش مواد اولیه می باشد که این امر خرید مواد اولیه و بازپرداخت آن را برای سرمایه گذاران آسان تر می کند.

در شهرک صنعتی لارستان تاکنون ۲۶۰ میلیارد تومان سرمایه گذاری صورت گرفته است اما از ۲۴۰ واحد صنعتی مستقر در این شهرک تعداد ۳۶ واحد صنعتی یا نیمه فعال و یا راکد هستند.

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۷:۴۷ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین