جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۴۶ب.ظ
::آخرین مطلب 5 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2
امام جمعه لارستان

هدف از توهین به مقدسات اختلاف افکنی است

میلاد لارستان: امام جمعه لارستان دلیل ایجاد شیعیان لندن نشین و شبکه های ماهواره ای برای توهین به مقدسات شیعیان و اهل سنت را در راستای اختلاف افکنی و تسلط بر ملت مسلمان برشمرد و گفت: آنان می خواهند میان مبانی انسانی و اسلامی فاصله بیاندازند.

امام جمعه لارستان دلیل ایجاد شیعیان لندن نشین و شبکه های ماهواره ای برای توهین به مقدسات شیعیان و اهل سنت را در راستای اختلاف افکنی و تسلط بر ملت مسلمان برشمرد و گفت: آنان می خواهند میان مبانی انسانی و اسلامی فاصله بیاندازند.

به گزارش میلاد از لارستان؛ حجت الاسلام و المسلمین مختار موسوی پیش از ظهر امروز در آئین تودیع و معارفه رؤسای دادگستری شهرستان لارستان که با حضور مسئولین استانی و محلی در تالار وحدت شهر لار برگزار شد، اظهار داشت: خدمت به مردم در دین مبین اسلام و در روایات انبیاء و اولیای الهی از جایگاه خاصی برخوردار است.

وی خطاب به کارکنان ادارات مبنی بر اینکه ما باید در انجام وظیفه خود می بایست به مسئولیت مان و خدمت به مردم به عنوان باب بهشت نگاه کنیم، افزود: این دیدگاه که ما فقط به عنوان کارمند و فقط برای کسب درآمد کار کنیم، نگاهی اسلامی نیست.

 حجت الاسلام موسوی، حضرت امام(ره) را فردی بصیر، فقیه، مدبر، اسلام شناس، انسان شناس و زمان شناس معرفی و تصریح کرد: امام خمینی(ره) با انقلابی که در ایران اسلامی انجام دادند و با طرح شعار حمایت از مظلوم و مقابله با ظالم، دل های مردم مظلوم و مستضعف را مرید خودشان کردند.

امام جمعه لارستان با اشاره به اینکه حضرت امام(ره)، مکتبی الهی بر مبنای حق ترویج کردند، خاطر نشان کرد: این تفکر امام خمینی(ره) با مبانی و ایدئولوژی جهان غرب که بر مبنای اصالت منفعت است، دچار تزلزل کرد.

وی با بیان اینکه جهالت مردم در راستای منطق غربی های منفعت طلب است، ادامه داد: هدف اصلی غربی ها مهم چرخیدن چرخ صنعت و کسب منفعت آنهاست.

حجت الاسلام موسوی با یادآوری نامه نگاری امام خامنه ای به جوانان کشورهای غربی، گفت: علت استقبال جوانان غربی از این نامه حق بودن و مطابق با فطرت بشر بود و مستکبرین به حقانیت ایران اسلامی را درک کرده اند به همین دلیل به مقابله با آن به پا خواسته اند.

وی دلیل ایجاد شیعیان لندن نشین و شبکه های ماهواره ای برای توهین به مقدسات شیعیان و اهل سنت را در راستای اختلاف افکنی و تسلط بر ملت مسلمان برشمرد و تصریح کرد: آنان در صدد هستند میان مبانی انسانی و اسلامی فاصله بیاندازند که از سوی جمهوری اسلامی مطرح می شود.

امام جمعه لارستان با بیان اینکه حضرت امام(ره) و مقام معظم رهبری خود را خادم مردم معرفی کرده اند، افزود: در سخنرانی این بزرگان شنیده ایم که ملت ایران اسلامی از مردم صدر اسلام بصیرتر هستند.

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۶:۲۸ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین