پنج شنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲:۴۲ب.ظ
::آخرین مطلب 5 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3
قایل توجه مسئولین منطقه:

شرکت ایتالیایی 10 نیروگاه برق خورشیدی در فارس می سازد

زمینه های سرمایه گذاری شرکت ایتالیایی فوتورا در زمینه تاسیس نیروگاه های برق خورشیدی در استان فارس در جلسه ای با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری…

زمینه های سرمایه گذاری شرکت ایتالیایی فوتورا در زمینه تاسیس نیروگاه های برق خورشیدی در استان فارس در جلسه ای با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش میلادلارستان و به نقل از استانداري فارس، در اين جلسه که با حضور مدیران این شرکت ایتالیایی و نیز معاون هماهنگي امور اقتصادي و توسعه منابع استانداري برگزار شده بود، یداله رحمانی معاون استاندار  با ابراز اميدواري نسبت به توافق نهايي با شركت فوتورا در زمينه تاسيس نيروگاه برق خورشيدي، اظهار داشت: توليد برق به ميزان ۱۰۰ مگاوات در ۱۰ واحد ۱۰ مگاواتي در سطح استان فارس توسط شركت فوتورا صورت خواهد گرفت.

 رحماني اظهار داشت: با توجه به تجارب گذشته و شرايط مورد نظر وزارت نيرو و شركت سرمايه گذار، اين نيروگاه در محل هاي مختلفي در استان فارس احداث خواهد شد.

وي با اشاره به اين كه استان فارس داراي موقعيتي به عنوان مركز جنوب كشور است و ارتباطات خوبي با كشورهاي حوزه خليج فارس دارد، گفت: سرمايه گذاري به منظور توليد سلول هاي خورشيدي در اين استان مي تواند مقرون به صرفه باشد و مديران استان نيز آماده استقبال از سرمايه گذاري در اين حوزه هستند.

معاون هماهنگي امور اقتصادي و توسعه منابع استانداري فارس با بيان اين كه در زمينه راه اندازي شهرك انرژي در اين استان مطالعاتي در حال انجام است، گفت: در صورت تمايل شركت فوتورا در اين زمينه نيز مي توانيم همكاري مشترك داشته باشيم.

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۰۱ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۷:۲۴ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

One Response to “شرکت ایتالیایی 10 نیروگاه برق خورشیدی در فارس می سازد”

  1. لارستانی گفت:

    این که فناوری پیچیده ای نداره چرا از جوانان و سرمایه گذاران ایرانی استفاده نشه .
    مگه خودمون چمونه
    ما میتوانیم

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین