پنج شنبه ۱۴ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۱:۵۵ق.ظ
::آخرین مطلب 3 ساعت پیش | افراد آنلاین: 18
مدیر کل راه وشهرسازی لارستان خبر داد:

کاهش 13 کیلومتری مسیر مهر به محور فیروزآباد عسلویه

میلاد لارستان: مدیر کل راه وشهرسازی لارستان با بیان اینکه پروزه مهر – گله دار – دارالمیزان آماده بهره برداریست، گفت: با بهره برداری از این پروژه فاصله شهرستان مهر تا محور فیروزآباد عسلویه ۱۳ کیلومتر کاهش می یابد.

مدیر کل راه وشهرسازی لارستان با بیان اینکه پروزه مهر – گله دار – دارالمیزان آماده بهره برداریست، گفت: با بهره برداری از این پروژه فاصله شهرستان مهر تا محور فیروزآباد عسلویه ۱۳ کیلومتر کاهش می یابد.

به گزارش میلاد لارستان؛ محمدرضا باقری فرد ضمن بازدید از محور مهر گله دار دارالمیزان عنوان داشت : طول  کل این پروژه ۶۸کیلومتر ، که ۴۴کیلومتر آن به صورت چهارخطه قبلا به بهره برداری رسیده  و۲۴کیلومتر آن با مشخصات راه اصلی آماده  بهره برداری است.

مدیر کل راه وشهرسازی لارستان ادامه داد : در این پروژه بیش از ۱۲۱هزار متر مکعب  خاکبرداری  و ۸۵۲هزار متر مکعب خاکریزی  و ۳۸ دستگاه ابنیه فنی در این محور ساخته شده است.

وی ادامه داد : با توجه به توسعه سریع منطقه و افزایش تردد خودرو ها ضرورت اجرای این پروژه احساس می شد که از سال ۱۳۸۸ عملیات اجرایی آن آغاز شده و با بهره برداری از این محور ضمن حذف چندین نقطه پرحادثه ۱۳ کیلومتر از مسیرمهر به محور فیروزآباد جم عسلویه نیز کاهش می یابد

باقری فرد ادامه داد : این محور به دلیل واقع شدن در مسیر عسلویه و و منطقه انرژی بر یکی از محور های مهم این اداره کل محسوب می شود که با بهره برداری از این محور در آینده نزدیک نقش به سزایی در کاهش تصادفات و تسهیل در عبور و مرور خودرو های، همچنین کاهش زمان سفر  وکاهش مصرف سوخت در این محور را در پی خواهد داشت.

خبرنگار: روابط عمومی اداره کل راه وشهرسازی لارستان

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۱۳ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۶:۲۲ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین