سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۵:۲۶ب.ظ
::آخرین مطلب 36 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 5
رئیس اداره تبلیغات اسلامی لارستان خبر داد:

اعزام 64 مبلغ در طول ماه مبارک رمضان به مساجد لارستان

میلاد لارستان: رئیس اداره تبلیغات اسلامی لارستان از اعزام ۴۹ مبلغ مرد و ۱۵ مبلغ زن علاوه بر روحانیون اعزامی از دفاتر مراجع در سطح مساجد شهرها و روستاهای شهرستان لارستان تبلیغ احکام و علوم دینی در طول ماه مبارک رمضان خبر داد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی لارستان از اعزام ۴۹ مبلغ مرد و ۱۵ مبلغ زن علاوه بر روحانیون اعزامی از دفاتر مراجع در سطح مساجد شهرها و روستاهای شهرستان لارستان تبلیغ احکام و علوم دینی در طول ماه مبارک رمضان خبر داد.

حجت الاسلام سیدعلی ولایتی نسب در گفت و گو با میلاد لارستان ضمن تبریک حلول ماه مبارک رمضان و با اشاره به برکات مادی و معنوی این ماه اظهار داشت: آنچه باعث صعود معنوی انسان می شود تلاوت قرآن و آگاهی و عمل به علوم قرار داده شده در این کتاب الهی است.

وی با برشمردن پله های ترقی معنوی انسانها بخصوص در ماه مبارک رمضان، افزود: انسانها به طور ذاتی بدنبال رشد معنوی و دستیابی به کمال هستند که این مهم با تمسک به اهل بیت و بهره گیری از فرامین قرآنی محقق می شود.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی لارستان با بیان اینکه ۳۸۷ مسجد در این شهرستان وجود دارد، از خیرین احداث کننده این مساجد و همچنین مردم لارستان خواست تا علاوه بر توجه به بُعد افزایش کمّی مساجد، نسبت به پرورش روحانیون برای استقرار در این اماکن متبرکه اهتمام داشته باشند و با تشویق جوانان برای حضور در حوزه های علمیه و فراگیری دروس طلبگی، علاوه بر تأمین روحانی مستقر در مساجد از برکات معنوی آن نیز نصیب جامعه شود.

این مسئول با اشاره به اینکه در ماه مبارک رمضان امسال، ۴۹ مبلغ مرد و ۱۵ میلغ زن علاوه بر روحانیون اعزامی از دفاتر مراجع در سطح شهرستان لارستان اقدام به تبلیغ احکام و علوم دینی می کنند، تصریح کرد: از مجموع روحانیون اعزامی، ۲۲ نفر آنان اعزامی از قم بوده و ۴۲ نفر مابقی بومی منطقه لارستان هستند.

وی با بیان اینکه در اکثر مساجد شهرستان لارستان در طول ماه مبارک رمضان تلاوت قرآن کریم و جزءخوانی صورت می پذیرد، یادآور شد: روحانیون مبلغ اعزامی، در سطح مساجد لارستان اقدام به تفسیر و آموزش قرآن، برپایی نماز جماعت در سه وعده، برگزاری ادعیه و دعای افتتاح و پاسخگویی به مسائل و احکام شرعی می پردازند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی لارستان در پایان اضافه کرد: پیش از ماه رمضان با نیازسنجی از سطح شهرها و روستاها و شناسایی آنها نسبت به تأمین روحانی مستقر در سطح شهرها و روستاهای لارستان برنامه ریزی می شود.

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۱۹ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۳:۵۳ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

One Response to “اعزام 64 مبلغ در طول ماه مبارک رمضان به مساجد لارستان”

  1. ... گفت:

    این که کار فعالان مسجدی هست و فرهنگی هست شما برا شهر در طول مدتی که هستید و خدمت میکنی ایا کاری کردید؟؟ خودتون رو مسخره کنید حرفای الکی هم نشر ندید ما که حلال نمیکنیم. از این قبیل ادمها که گزارشات جای دیگه بنام خودشون ثبت و از توش نون هم میخورن

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین