دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۹:۳۴ق.ظ
::آخرین مطلب 16 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 5
فرماندار ویژه لارستان عنوان کرد:

نقش بی بدیل رسانه ها در آگاهی بخشی آسیب های مصرف مواد مخدر

میلاد لارستان: فرماندار ویژه لارستان با تأکید بر نقش بی بدیل رسانه ها برای آموزش، آگاهی بخشی و آسیب های ناشی از مصرف مواد مخدر، گفت: اگر رسانه ها اقشار مختلف جامعه و خانواده ها را در جریان مضرات مواد مخدر قرار ندهند، به طور قطع طرح های مبارزه با سوداگران مرگ موفق آمیز نخواهد بود.

فرماندار ویژه لارستان با تأکید بر نقش بی بدیل رسانه ها برای آموزش، آگاهی بخشی و آسیب های ناشی از مصرف مواد مخدر، گفت: اگر رسانه ها اقشار مختلف جامعه و خانواده ها را در جریان مضرات مواد مخدر قرار ندهند، به طور قطع طرح های مبارزه با سوداگران مرگ موفق آمیز نخواهد بود.

به گزارش میلاد لارستان؛ علی اکبر نجیب زاده پیش از ظهر امروز در نشست خبری با تقدیر از تلاش های نیروی انتظامی لارستان در بحث کشفیات مواد مخدر و همچنین رئیس اداره بهزیستی این شهرستان به لحاظ فعالیت های مستمر در ارائه خدمات مختلف، اظهار داشت: گردش مالی مواد مخدر بسیار وسوسه انگیز است و شاید یکی از دلائل اهتمام در استمرار فعالان سوداگران مرگ همین موضوع باشد.

وی افزود: یکی از سیاست های دولت تدبیر وامید اجتماعی کردن مسائل مربوط به مواد مخدر است تا بدین ترتیب مردم را در جریان آسیب ها قرار داد.

فرماندار ویژه لارستان با اشاره به موفقیت آمیز بودن اقداماتی که با دخالت مستقیم مردم صورت پذیرفته است، تصریح کرد: در زمان جنگ با حضور نیروهای مردمی و بسیج در کنار نیروهای نظامی مثل ارتش، سپاه و نیروی انتظامی، باعث تغییر سرنوشت به سود کشور رقم خورد.

معاون استاندار فارس ادامه داد: باید برای ورود مردم در عرصه مقابله با مواد مخدر، نیاز به آگاهی دهی و اطلاع رسانی است و اگر رسانه ها اقشار مختلف جامعه و خانواده ها را در جریان مضرات مواد مخدر قرار ندهند، به طور قطع طرح های مبارزه با سوداگران مرگ موفق آمیز نخواهد بود.

وی با تأکید بر نقش بی بدیل رسانه ها برای آموزش، آگاهی بخشی و آسیب های ناشی از مصرف مواد مخدر، یادآور شد: در صورتی که از امکاناتی مانند ماهواره، اینترنت و موبایل ها به نحو صحیح بهره برده نشود، به طور قطع آسیب های اجتماعی را پدید می آورد.

نجیب زاده با توصیه به رسانه ها برای ارتباط گیری با ارگان هایی مانند بهزیستی، نیروی انتظامی یا دانشکده علوم پزشکی جهت انتقال اطلاعات مفید درخصوص آسیب های اجتماعی، افزود: رسانه ها می توانند در حد معقول نه به شکل افراط و تفریط به مقوله اطلاع رسانی جلوگیری از آسیب های اجتماعی پرداخته شود.

وی با اشاره به دیربازده بودن کارهای فرهنگی و آموزشی بخصوص در امر اجتماعی، گفت: به دلیل آنکه بازدهی این فعالیت ها کمتر قابل ارزیابی است  و به نُدرت نتایج آن دیده می شود، نباید از ادامه کار خسته و ناامید شد و همه ما باید در حد بضاعت و توان تلاش کرد.

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۳۰ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۶:۱۴ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین