دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۲۹ق.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

رشد 493 درصدی جذب حامی ایتام و محسنین در ماه مبارک رمضان در لارستان

میلاد لارستان: مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان لارستان از رشد ۴۹۳ درصدی جذب حامی لارستانی برای فرزندان ایتام و محسنین در ماه مبارک رمضان به نسبت رمضان سال گذشته خبر داد.

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان لارستان از رشد ۴۹۳ درصدی جذب حامی لارستانی برای فرزندان ایتام و محسنین در ماه مبارک رمضان به نسبت رمضان سال گذشته خبر داد.

به گزارش میلاد لارستان، هوشنگ دلاور اظهار داشت : استقبال خیرین و نیک اندیشان از برنامه های کمیته امداد در ماه ضیافت الهی علاوه بر حمایت از ایتام، در حوزه حمایت از فرزندان خانواده های سالمند،بیمار و کم بضاعت که به عنوان فرزندان محسنین شناخته می شوند بیشتر شده و خیرین با کمک به محرومین روح و جان خود را از سر چشمه فیض الهی سیراب می کنند .

دلاور با بیان اینکه مردم شهرستان لارستان مردمی نوع دوست هستند و همیشه برای حمایت از فقرا و نیازمندان در صحنه حاضر بوده و بخش مهمی از منابع حمایتی کمیته امداد از محل کمک های مردمی تامین می شود خاطر نشان ساخت : تعداد ۵۱۰ خیر و نیک اندیش لارستانی در ماه مبارک رمضان امسال ، ۷۵۵ کودک یتیم و محسنین را مورد حمایت مادی و معنوی خود قرار دادند که نسبت به ماه رمضان سال گذشته از رشد ۴۹۳ درصدی برخوردار بوده است .

لازم به ذکر است در رمضان سال گذشته فقط تعداد ۸۶ حامی لارستانی آمادگی خود را جهت حمایت از ایتام و محسنین اعلام نمودند اضافه بر اینکه از طریق برنامه ماه عسل  نیز ۳۳۴نفر از اقصی نقاط کشور حمایت کودکان محروم این شهرستان را  متقبل شدند.

 خبرنگار: روابط عمومی کمیته امداد لارستان

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۱۵ تیر ۱۳۹۵ ساعت ۷:۲۶ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین