سه شنبه ۰۱ خرداد ۱۴۰۳ ساعت ۷:۴۵ب.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

درمانگاه‌تأمین اجتماعی استهبان و لامرد به‌زودی افتتاح می‌شوند

میلاد لارستان: معاون درمان تأمین اجتماعی استان فارس، گفت: درمانگاه‌تأمین اجتماعی استهبان و لامرد به‌زودی افتتاح می‌شوند.

معاون درمان تأمین اجتماعی استان فارس، گفت: درمانگاه‌تأمین اجتماعی استهبان و لامرد به‌زودی افتتاح می‌شوند.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از خبرگزاری فارس؛ دکتر سید علی‌اکبر بنی‌هاشمی در آیین تشریح عملکرد یک‌ساله این مجموعه اظهار داشت: درمانگاه‌های تأمین اجتماعی در شهرستان‌های استهبان و لامرد به‌زودی افتتاح می‌شوند.

وی افزود: نوزدهمین و بیستمین درمانگاه تأمین اجتماعی فارس شامل درمانگاه تخصصی لامرد با مشارکت خیران و سرمایه‌گذاری تأمین اجتماعی در شرف افتتاح است و همچنین درمانگاه عمومی استهبان نیز در همین هفته افتتاح می‌شود.

وی تصریح کرد: «سی تی اسکن» دوم بیمارستان شهید بهشتی شیراز و توسعه بخش همودیالیز این بیمارستان نیز در دستور کار قرار دارد و هشت میلیارد تومان تجهیزات با همکاری خیران برای این مهم خریداری‌ شده است.

به گفته وی، تأمین اجتماعی فارس سالانه یک‌هزار میلیارد تومان هزینه سلامت مردم استان می‌کند و ماهانه ۲۰ میلیارد تومان نیز برای پزشک خانواده هزینه می‌شود.

بنی‌هاشمی در مورد درمانگاه تأمین اجتماعی استهبان بیان کرد: زمین این درمانگاه به مساحت ٥ هزار و ۹۰۰ مترمربع و زیربنای آن یک‌هزار و ۶۵۰ مترمربع است و در آن خدمات مامایی، تزریقات و پانسمان، نوار قلب، پزشک خانواده و آزمایشگاه ارائه می‌شود.

بنی‌هاشمی در مورد درمانگاه تأمین اجتماعی لامرد نیز گفت: درمانگاه تخصصی لامرد در زمینی به مساحت ۵ هزار مترمربع و با زیربنای ۲ هزار و ۱۰۰ مترمربع توسط خیرین این شهرستان ساخته‌ شده است.

 

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۱۹ تیر ۱۳۹۵ ساعت ۴:۴۲ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

One Response to “درمانگاه‌تأمین اجتماعی استهبان و لامرد به‌زودی افتتاح می‌شوند”

  1. مقبلی گفت:

    ببخشید یه پیگیری کنید ببینم ساخت درمانگاه اونجا هم تا قرون آخرش خیرین باید کمک کنن.یا دولت

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین