پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۴۳ب.ظ
::آخرین مطلب 23 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 2
در نشست های کارشناسان صورت گرفت

بررسی طرح های هادی روستایی برای 6 روستای شهرستان لارستان

میلاد لارستان: نشست بررسی طرح های هادی روستایی در ۶ روستای احمد محمودی، زروان، براک، علی آباد، زاهد محمود و کارگاه از توابع شهرستان لارستان با حضور کارشناسان ادارات مختلف برگزار شد.

نشست بررسی طرح های هادی روستایی در ۶ روستای احمد محمودی، زروان، براک، علی آباد، زاهد محمود و کارگاه از توابع شهرستان لارستان با حضور کارشناسان ادارات مختلف برگزار شد.

به گزارش میلاد لارستان؛ در نشست های کارشناسی بررسی طرح های هادی در ۶ روستای احمد محمودی، زروان، براک، علی آباد، زاهد محمود و کارگاه از توابع شهرستان لارستان که با حضور رئیس گروه فنی و اجرایی بنیاد مسکن لارستان و مشاور طرح هادی، دهیاران روستاها، نماینده اداره کل راه و شهرسازی لارستان و نماینده مدیریت جهادکشاورزی این شهرستان برگزار شد، بر لزوم پرداختن به محرومیت زدایی و اجرای طرح های توسعه روستایی مورد تأکید قرار گرفت.

در این جلسه، مدیر بنیاد مسکن شهرستان لارستان با برشمردن خدمات بنیاد مسکن در روستاهای این شهرستان اظهار داشت: تهيه طرح‌هاي‌هادي و اصلاح معابر در روستاها با هماهنگي دستگاههاي ذيربط و اجراي آن با مشاركت مردم از محل اعتبارات مصوب  از اولویت های بنیاد مسکن است.

ناصر زائری با بیان اینکه خدمات بنیاد مسکن در روستاها منجر به محرومیت زدایی شده است، افزود: رسیدگی به محرومین و مستضعفین، توسعه عدالت اجتماعی، بستر سازی برای سازندگی  از جمله نکات اساسی است که گستره این ماموریت از جانب امام خمینی (ره)  بر عهده این نهاد مقدس گذاشته شد.

وی تصریح کرد: در همه زمینه هایی که بنیاد مسکن ورود کرده است از جمله در  بخش عمران روستایی، بخش بازسازی و مسکن روستایی، مسکن شهری و فعالیت شرکتهای تابعه شاهد محرومیت زدایی و خدمات بهینه به محرومان جامعه هستیم.

مدیر بنیاد مسکن شهرستان لارستان ادامه داد: تهیه و اجرای طرح هادی روستایی، صدور اسناد مالکیت املاک روستایی، طرح بهسازی بافت با ارزش روستایی، طرح ساماندهی کالبدی سکونتگاههای روستایی، تملک و واگذاری زمین های روستایی، خدمات فنی صدور پروانه ساختمان روستایی، طرح تعیین محدوده روستا و طرح بهسازی روستاهای نمونه همگی در حوزه توسعه روستایی قابل توجه و چشمگیر است.

در نشست هایی که با حضور کارشناسان برای بررسی طرح های هادی روستاهای یاد شده برگزار شد ، طرح با نظر کارشناسان ، مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

خبرنگار: روابط عمومی بیناد مسکن انقلاب اسلامی فارس

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۲۲ تیر ۱۳۹۵ ساعت ۷:۲۵ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین