شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۵۵ب.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

4 وزیر جهانگیری را در فارس همراهی میکنند

استاندار فارس، با اشاره به سفر معاون اول رئیس جمهوری به استان فارس از حضور ۴ وزیر در فارس خبر داده و گفت: در این سفر موانع و چالش های…

استاندار فارس، با اشاره به سفر معاون اول رئیس جمهوری به استان فارس از حضور ۴ وزیر در فارس خبر داده و گفت: در این سفر موانع و چالش های مهم پیش روی توسعه استان مورد بررسی قرار خواهد گرفت و تصمیماتی اتخاذ خواهد شد. مهندس  افشاني افزود: همزمان با سفر دكتر جهانگيري شاهد بهره برداري از چندين پروژه با مجموع اعتبار ريالي ۱۰ هزار ميليارد ريال و اعتبار ارزي ۵۵۰ ميليون يورو خواهيم بود. وي بيان كرد: با بهره برداري از اين پروژه ها ۷۰۰ فرصت شغلي در استان ايجاد خواهد شد.مهندس افشاني تصريح كرد: همچنين پروژه هايي نيز در زمينه كشاورزي، راه و حمل و نقل و همچنين طرح توسعه پتروشيمي مرودشت در اين سفر به بهره برداري خواهد رسيد.

vaszir

استاندار فارس، يكي ديگر از اهداف انجام اين سفر را بررسي اقتصاد مقاومتي و بحران آب و خشكسالي در استان دانست و تصريح كرد: در اين سفر جلسات ويژه اي در خصوص مباحث مذكور تشكيل خواهد شد.

به گزارش میلادلارستان وبه نقل از روابط عمومی استانداری فارس، وي گفت: در اين سفر قرار است وزراي نيرو، كشاورزي، نفت، راه و شهرسازي و همچنين معاون سازمان برنامه و بودجه كشور، آقاي جهانگيري را همراهي كنند.

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۲۸ تیر ۱۳۹۵ ساعت ۷:۳۵ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین