یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۳۳ب.ظ
::آخرین مطلب 3 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 2

مسیر ۲۵ ساله برای نابودی اسرائیل را به نصف میرسانیم

 فرمانده لشکر عملیاتی۲۷ محمد رسول الله(ص) با بیان اینکه شهدا رفتند تا بیانات امام خمینی(ره) و امام خامنه ای(مدظله) محقق شود،گفت: با شهدا عهد کرده ایم که مسیر ۲۵ ساله…

 فرمانده لشکر عملیاتی۲۷ محمد رسول الله(ص) با بیان اینکه شهدا رفتند تا بیانات امام خمینی(ره) و امام خامنه ای(مدظله) محقق شود،گفت: با شهدا عهد کرده ایم که مسیر ۲۵ ساله برای نابودی اسرائیل را به نصف کاهش خواهیم داد.

سردار محمد اسدالهی با بیان اینکه هر چه داریم از برکت خون شهداست بیان‌کرد: امنیت، آسایش، آرامش، امید به آینده،اقتدار و عزت ملت ایران مرهون جان فشانی‌های‌شهدا است و هر شخصیتی‌که در این نظام مقدس می‌تواند با اقتدار سینه خود را ستبر کرده و صحبت کند اعتبار خود را از این شهدا کسب کرده و باید قدردان از خودگذشتی‌شهدا باشیم.

فرمانده لشکر ۲۷ محمد رسول الله(ص) با اشاره به اینکه شهدا رفتند تا بیانات امام خمینی(ره) و امام خامنه ای(مدظله) محقق شود، گفت:هدف گذاری‌اصلی امام خمینی (ره) نابودی‌اسرائیل و آزادی‌قدس شریف بود و به همه ما ثابت شد که تدابیر امام خمینی(ره) در طول زمان محقق شد. اگر امام(ره) فرمودند راه قدس از کربلا می‌گذرد امروز می‌بینیم که یک جمعیت ۲۴ میلیونی پای‌پیاده به کربلا می‌روند و عظمت خود را به جهان ثابت می کنند.همچنین بیانات مقام معظم رهبری برای نابودی اسرائیل تا ۲۵ سال آینده نیز در حال محقق شدن است.

به گزارش میلادلارستان وبه نقل از تسنیم سردار اسدالهی افزود: وظیفه ما این است که اگر می‌خواهیم ادامه دهنده راه شهدا باشیم باید فاصله ۲۵ ساله تا نابودی اسرائیل را به نصف کاهش دهیم و برای محقق شدن این موضوع باید دست به دامن شهدا شده و خطی‌که به یادگار گذاشتند را ادامه داد. وی در خاتمه تصریح کرد : یقینا ادامه دهنده راه شهدا با دشواری‌هایی همراه است ولی ما با شهدا عهد کرده‌ایم که این مسیر ۲۵ ساله را به نصف کاهش خواهیم داد.

نوشته شده در تاریخ:جمعه ۰۱ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۴:۴۱ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین