پنج شنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱:۲۱ب.ظ
::آخرین مطلب 3 ساعت پیش | افراد آنلاین: 4

دومین یادواره شهدای نیروی انتظامی جنوب فارس در لارستان

فرمانده نیروی انتظامی فارس: امروز ما با دست خودمان وسائل ابتذال همچون: ماهواره را تهیه می کنیم و دشمن با پول و امکانات خودمان به ما ضربه می زند. به…

فرمانده نیروی انتظامی فارس:

امروز ما با دست خودمان وسائل ابتذال همچون: ماهواره را تهیه می کنیم و دشمن با پول و امکانات خودمان به ما ضربه می زند.

به گزارش خبرنگار میلاد لارستان، دومین یادواره شهدای گرانقدر فرماندهی انتظامی جنوب فارس شامل: شهرستانهای لارستان، لامرد، مهر، خنج و گراش در ۹ اسفندماه سال ۹۱ با حضور سردار سجادیان فرمانده نیروی انتظامی فارس، خانواده معظم و معزز شهدا، امام جمعه لارستان و مسئولین، نیروهای نظامی و انتظامی و اقشار مختلف مردم در محل تالار وحدت شهر لار برگزار شد.

طبق معمول برنامه با قرائت آیاتی چند از کلام الله مجید و سرود مقدس جمهوری اسلامی ایران آغاز گردید. پس از آن کلیپی زیبا و اثرگذار از دوران دفاع مقدس پخش شد. در ادامه حجه الاسلام و المسلمین نوربخش امام جمعه لارستان به جایگاه رفت و درباره شخصیت والای شهیدان، جایگاه شهدا در نزد پروردگار،زنده بودن شهدا با استناد به آیات قرآن و… نکاتی را مطرح کرد.

برنامه بعدی، روایت گری سیدعلی مومن از رزمندگان و جانبازان هشت سال دفاع مقدس بود. او با بیان خاطراتی از عملیات غرورآفرین والفجر ۸ معنویت خاصی را در جلسه حکمفرما نمود.

اجرای گروه سرود کشوری مصباح الهدی پایگاه مقاومت شهید فانی لارستان، از برنامه های بعدی یادواره بود.

سپس سردار سجادیان به عنوان مهمان ویژه این یادواره به جایگاه رفت و در جایگاه میزبان برنامه به حاضرین خیرمقدم گفت و از برگزار کنندگان یادواره شهدای  نیروی انتظامی  به خصوص بسیجیان تقدیر و تشکر کرد.

 

فرمانده نیروی انتظامی فارس گفت: انقلاب اسلامی ایران، انقلابی برای زنده کردن اسلام بود. وی افزود: در دوران پهلوی فقط اسمی از اسلام بود و آنها می خواستند کاری کنند تا هیچ اثری از اسلام و پیامبر(ص) نباشد. سردار سجادیان اضافه کرد: با قیام ضرت امام(ره) اسلام دوباره زنده شد. وی گفت: شهدای عزیزی که تقدیم انقلاب و اسلام کرده ایم، امانتی است که امام(ره) آنان را در نزد ما گذاشت. او گفت: پیروان امام(ره) و شهدا کسانی اند که پیرو رسول اکرم(ص) بوده اند و آنچه در صدر اسلام باعث تفرقه شد، فاصله گرفتن از ولایت بود. سردار سجادیان افزود: یادواره شهدا می خواهد به ما این را یادآوردی کند که؛ دست از امامت و ولایت برندارید که اگر چنین کنید، به بی راهه رفته اید.

فرمانده نیروی انتظامی فارس گفت: امروز ما با دستان خودمان وسائل ابتذال همچون: ماهواره را تهیه می کنیم و دشمن با پول و امکانات خودمان به ما ضربه می زند. او اضافه کرد: ما باید با بصیرت باشیم تا از غفلت و شکست دور شویم. امروز آنچه برای ما مهم است آن است که پیرو رهبرمان باشیم و اگر اینگونه نبودیم، وقایع مردم کوفه، عاشورا و فتنه ۸۸ تکرار خواهد شد.

او درباره خانواده شهدا گفت: خانواده شهدا، بهانه ای برای آن اند که از شهدا یادی کنیم. وی گفت: از ۵۲ شهید جنوب فارس، ۳۰ نفر از این عزیزان در دوران دفاع مقددس به شهادت رسیده اند و بقیه این عزیزان در راه ولایت، امنیت و امربه معروف و نهی از منکر به مقام شهادت نائل آمده اند.

در ادامه برنامه یادواره، از تمبر یادبود شهدای نیروی انتظامی رونمایی شد و پس از آن برسم یادبود لوح یادبودی به سردارسجادیان از طرف یکی ازدانشجویان دانشگاه علمی کاربردی لارستان که در حین برنامه تهیه شده بود، اهدا گردید.

در پایان برنامه، با اهدای لوح تقدیر به خانواده معظم شهدا از این عزیزان تقدیر و تشکر بعمل آمد.

گزارش: حسن فراست

 

 

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۰۹ اسفند ۱۳۹۱ ساعت ۱۰:۵۷ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین