پنج شنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۱۴ق.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

تشییع پیکر نماینده اسبق مردم لارستان

مرحوم نخبه الفقهایی بر دستان مردم لارستان با اعلام خبر فوت محمد حسین نخبه الفقهایی نماینده اسبق مردم لارستان در دوره های چهارم و پنجم مجلس شورای اسلامی، موجی از…

مرحوم نخبه الفقهایی بر دستان مردم لارستان

با اعلام خبر فوت محمد حسین نخبه الفقهایی نماینده اسبق مردم لارستان در دوره های چهارم و پنجم مجلس شورای اسلامی، موجی از غم لارستان را فراگرفت و همه را به خاطر این فقدان متأثر کرد. 

به گزارش میلادلارستان، مراسم وداع و خاکسپاری این مرد بزرگ و خدوم در عصر روز چهارشنبه ۱۶ اسفند ماه ۹۱ راس ساعت ۱۵:۳۰ دقیقه از محل دارالرحمه جدید شهر لار آغاز گردید.

جمعیت کثیری به پاس خدمات ارزشمند این بزرگمرد به این مکان آمده بودند. ازدحام جمعیت به گونه ای بود که آمبولانس حامل جسد، به کندی در حرکت بود. پیکر آن مرحوم برای آخرین بار در خیابانهای شهر و برگرد آستان امامزاده میرعلی بن الحسین(علیه السلام) طواف داده شد. از نیمه های خیابان منتهی به دارالرحمه، پیکر بر دستان مردم قدرشناس لارستان قرار گرفته و با ذکر «لااله الا الله» به سمت منزلگاه ابدی حرکت داده شد. پس از اقامه نماز میت توسط امام جمعه لارستان حجه الاسلام و المسلمین نوربخش، دختر این مرحوم در جمع مردم اندوهناک حاضر شد و با بیان صحبتهایی درباره پدرش، از مردم طلب حلالیت نمود. سپس پیکر این بزرگوار با قرائت زیارت عاشورای امام حسین(علیه السلام) بخاک سپرده شد.

* لازم بذکراست، مراسم ختم آن مرحوم در شبهای چهارشنبه، پنج شنبه و جمعه در مسجدالنبی(صلی الله و علیه وآله) و پنج شنبه صبح در محل مسجد جامع شهر لار برگزار می گردد.

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۱۷ اسفند ۱۳۹۱ ساعت ۲:۴۲ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین