دوشنبه ۱۸ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۱:۴۹ب.ظ
::آخرین مطلب 5 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3
امام جمعه لارستان

آمریکا و انگلیس باید خسارت وارده به ایران را جبران کنند

میلاد لارستان: امام‌جمعه لارستان گفت: انگلیس و آمریکا باید به خاطر تمام خیانت‌ها از ملت ایران عذرخواهی و خسارت‌های وارده را جبران کنند.

امام‌جمعه لارستان گفت: انگلیس و آمریکا باید به خاطر تمام خیانت‌ها از ملت ایران عذرخواهی و خسارت‌های وارده را جبران کنند.

به گزارش میلاد لارستان؛ حجت الاسلام و المسلمین مختار موسوی در آئین عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته شهر لار با استناد به آیات و روایات درخصوص استقامت و برشمردن شاخصه ها و برکات آن در برابر دشمنان و مشکلات، اظهار داشت: در سایه استقامت بود که ملت غیور ایران اسلامی توانستند یک رژیم طاغوتی ۲ هزار و ۵۰۰ ساله را اریکه قدرت به زیر بکشد.

وی افزود: صبر، ایثار و استقامت ملت ایران در هشت سال جنگ تحمیلی باعث پیروی بر دو ابرقدرت شرق و غرب شد.

امام جمعه لارستان با اشاره به پیروزی های ملت مسلمان در جنگ ۳۳ روزه با اسرائیل، تصریح کرد: استقامت و پایداری ملت های مسلمان در کشورهای سوریه، عراق و یمن در حال انتاج به پیروزی است و براساس وعده الهی تا زمانی که استقامت و صبر داشته باشیم، پیروزی ها رقم خواهد خورد.

حجت الاسلام موسوی با تبریک سالروز میلاد امام رضا(ع)، تصریح کرد: در این ایام علاوه بر برگزاری جشن ها و مولودی خوانی ها، می بایست جوانان را با سیره اهل بیت(ع) آشنا کرد و راه و منش ائمه(ع) را به عنوان سبک زندگی برگزید.

وی با گرامیداشت ۲۸ مردادماه سالروز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی، خاطر نشان کرد: امام(ره) در بیانی فرموده اند اگر روزی اسراء برگشتند و من نبودم، سلام مرا به آنها برسانید و به آنها بگوئید خمینی(ره) به فکرتان بود که این نشان از جایگاه مهم اسراء و آزادگان است.

امام جمعه لارستان با اشاره به اینکه امام خامنه ای(ره) در سخنانی آزادگان را ذخیره بزرگ الهی دانسته اند، ادامه داد: آزادگان ثروت بزرگی هستند که به ملت و کشور اسلامی ایران هدیه کرده است.

وی با یادآوری واقعه کودتای ۲۸ مردادماه انگلیسی آمریکایی در سال ۱۳۳۲، تصریح کرد: این توطئه باعث سرنگونی دولت مصدق شد که در سایه کودتا ملت ایران برای ۲۵ سال دیگر دچار ظلم ها و دیکتاتوری ها شدند.

این استاد حوزه و دانشگاه با محکوم کردن خیانت های آمریکا و انگلیس به کشور و ملت ایران در ادوا مختلف تاریخ، گفت: دولت های این کشورها می بایست بخاطر همه خیانت ها از ملت ایران عذرخواهی کنند و خسارت ها وارده را جبران سازند.

نوشته شده در تاریخ:جمعه ۲۲ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۴:۵۰ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

One Response to “آمریکا و انگلیس باید خسارت وارده به ایران را جبران کنند”

  1. ناشناس گفت:

    باید ده برابر جبران کنند ولی کی اینها که دین ومذهب ندارند وخدایی ندارند که بترسند

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین