شنبه ۱۶ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۱:۰۱ق.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 11
امام جمعه لارستان تأکید کرد

ضرورت توجه دولت به مشکلات ازدواج و اشتغال جوانان

میلاد لارستان: امام جمعه لارستان از دولت تدبیر و امید خواست تا نسبت به حل مشکلات ازدواج و اشتغال جوانان اهتمام بیشتری داشته باشند.

امام جمعه لارستان از دولت تدبیر و امید خواست تا نسبت به حل مشکلات ازدواج و اشتغال جوانان اهتمام بیشتری داشته باشند.

به گزارش میلاد لارستان؛ حجت الاسلام و المسلمین مختار موسوی در آئین عبادی سیاسی نماز جمعه شهر لار با تأکید بر کسب علوم و تجهیزات نظامی برای دفاع از کشور در مقابل دشمنان و با استناد به آیات و روایات قرآنی، اظهار داشت: بنا به سفارش قرآن در زمینه فراهم آوری تجهیزات نظامی و قدرتمندی ملل اسلامی، باید در آن حد پیش رفت که باعث بازدارندگی دشمنان باشد.

وی با گرامیداشت ۳۱ مردادماه به عنوان روز جهانی مساجد، افزود: مسجد همیشه محل تجمع نیروهای انقلابی بوده است و همواره به عنوان سنگری در مقابل خدعه های دشمنان شناخته می شود و به همین دلیل باید مساجد حفظ و تقویت شوند.

امام جمعه لارستان با گرامیداشت یاد و خاطره شهید سیدعلی اندرزگو و تبریک آغاز هفته دولت، تصریح کرد: همه قواهای مقننه، قضائیه و مجریه در راه حل مشکلات همدیگر را کمک کنند.

حجت الاسلام موسوی با عرض خیرمقدم از حضور محمود واعظی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در جمع نمازگزاران لارستانی، ادامه داد: مردم لارستان، بسیار مهمان نواز، خونگرم، انقلابی، متدین و ولایتمدار هستند.

وی در معرفی خطه لارستان با بیان اینکه مردم این شهرستان در همه ادوار از نظام، انقلاب و ولایت فقیه از جان و مال خود گذشته اند، یادآور شد: لارستان؛ نماد وحدت و برادری اسلامی است و این نشان دهنده بصیرت بالای مردم است.

امام جمعه لارستان با بیان برخی از مشکلات عمومی از وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات خواست تا این مسائل را به ریاست محترم جمهور منتقل کند، ادامه داد: مشکلات ازدواج و اشتغال جوانان باعث بروز مشکلات زیادی شده است.

وی تصریح کرد: جمع زیادی از اقشار مختلف جامعه و به خصوص جوانان نسبت به عقب افتادگی اقساط مسکن مهر احساس نگرانی دارند که نیاز به مساعدت دولت محترم است.

نوشته شده در تاریخ:جمعه ۲۹ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۵:۱۹ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین