چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۵:۱۰ق.ظ
::آخرین مطلب 7 ساعت پیش | افراد آنلاین: 4
رئیس سازمان فناوری اطلاعات خبر داد

فراهم سازی زیرساخت های نسل 3 و 4 تلفن های همراه

میلاد لارستان: رئیس سازمان فناوری اطلاعات از فراهم سازی زیرساخت های نسل ۳ و ۴ تلفن های همراه خبر داد و گفت: این کار باعث تسهیل در فعالیتهای اقتصادی، سیاسی، اجتماعی، درمانی و کسب و کار بدون محدودیت در زمان و مکان خواهد شد.

رئیس سازمان فناوری اطلاعات از فراهم سازی زیرساخت های نسل ۳ و ۴ تلفن های همراه خبر داد و گفت: این کار باعث تسهیل در فعالیتهای اقتصادی، سیاسی، اجتماعی، درمانی و کسب و کار بدون محدودیت در زمان و مکان خواهد شد.

به گزارش میلاد لارستان؛ نصرالله جهانگرد در جلسه شورای اداری لارستان که در سالن اجتماعات شهید امامی فرمانداری ویژه لارستان برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجائی و باهنر و تبریک هفته دولت، اظهار داشت: ارتباطات مخابراتی از ۶۵ سال پیش تاکنون ایجاد شده است.

وی با بیان اینکه عمده این ارتباطات مخابراتی به شکل انتقال صوت و تلفن بوده است، افزود: در میانه برنامه ۲۰ ساله کشور و در دولت تدبیر و امید تحول نوینی در بحث ارتباطات و انتقال اطلاعات پرظرفیت در همه گستره ملی در حال رخ دادن است.

رئیس سازمان فناوری اطلاعات از توسعه شبکه ملی اطلاعات کشور خبر داد و تصریح کرد: فراهم کردن زیرساخت های نسل ۳ و ۴ تلفن های همراه باعث تسهیل در فعالیتهای اقتصادی، سیاسی، اجتماعی، درمانی و کسب و کار بدون محدودیت در زمان و مکان خواهد شد که این مهم یک بستر اساسی در زمینه توسعه می شود.

جهانگرد با ابراز خرسندی از ظرفیت های فراهم شده پس از برجام، خاطر نشان کرد: پس از رفع تحریم ها امکان دسترسی به تکنولوژی های بهتر و دستیابی به بازارهای کسب و کار بزرگتر برای بنگاهها و فعالین اقتصادی کشور فراهم می شود.

وی با اشاره به اینکه از ابتدای شروع بکار دولت تدبیر و امید زمینه گسترش نسل ۳ و ۴ تلفن همراه به سراسر کشور فراهم شده است، یادآور شد: توسعه ظرفیت های ارتباطی داخل کشور و بین استان ها و توسعه شبکه فیبرنوری صورت گرفته است.

معاون وزیر ارتباطات از فراهم شدن پیکربندی و اتصال شهرستان لارستان به طور مستقیم به شبکه ملی اطلاعات خبر داد و افزود: شهر شیراز به عنوان دروازه ملی و بین المللی در کشور انتخاب شده است و ارتباط مستقیم آن به شبکه ملی اطلاعات فراهم می شود.

وی بیان کرد: با امکانات ایجاد شده، نرخ های اینترنتی دیتا کاهش می یابد و زیرساخت های بهتری را در زمینه علمی و فنی فراهم می سازد.

رئیس سازمان فناوری اطلاعات از توسعه فعالیت های دولت الکترونیکی خبر داد و تصریح کرد: با تحقق دولت الکترونیک، بدون نیاز حضوری مردم به ادارات می توان از راه دور خدمات دولتی را دریافت کنند.

جهانگرد با بیان اینکه با ایجاد ظرفیت های جدید در استان فارس و لاستان زمینه اشتغال جوانان فراهم می شود و گفت: در پی تحقق این موضوع، امکان اشتغال فارغ التحصیلان دانش بنیان ایجاد می شود.

نوشته شده در تاریخ:جمعه ۲۹ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۶:۵۴ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین