چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۴:۲۷ب.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 1

برگزاری مراسم حج سال گذشته بیانگر بی‌کفایتی آل سعود بود

میلاد لارستان: عضو هیئت رئیسه کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: با توجه به بی‌کفایتی مدیران حج حداقل یک مدیریت اشتراکی از میان مسلمانان شکل بگیرد.

عضو هیئت رئیسه کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: با توجه به بی‌کفایتی مدیران حج حداقل یک مدیریت اشتراکی از میان مسلمانان شکل بگیرد.

به گزارش میلاد لارستان؛ جمشید جعفرپور عضو هیئت رئیسه کمیسیون فرهنگی در گفتگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به پیام مهم رهبر معظم انقلاب به مسلمانان و حجاج بیت‌الله الحرام اظهار داشت: حج امسال با توجه به رویدادهای اتفاق افتاده از حج سال‌های گذشته متمایز شده است و در این فضا است که پیام رهبر معظم انقلاب قابل فهم و تفسیر می‌شود.

نماینده مردم لارستان تصریح کرد: مسئولان و برگزارکنندگان همایش بزرگ اسلامی حج طی سال گذشته با انجام انواع و اقسام جنایات در کشور یمن به شدت منفور مردم مسلمان شده‌اند.

وی با اشاره به اینکه فاجعه منا نیز بیش از گذشته بی‌کفایتی آل سعود را نمایان کرد، بیان داشت: تمامی شواهد حاکی از آن است که تعلل عربستان سعودی در امر خدمات و کمک‌رسانی به حجاج موجب وسعت این فاجعه شده است.

جعفرپور ضمن تاکید براینکه این خاندان در قبال جنایت بزرگ منا و حتی فاجعه مسجد‌الحرام هیچ‌گونه عذرخواهی از مسلمانان نکردند، گفت: آن‌ها با اعمال محدودیت برای حضور حجاج ایرانی در ایام حج امسال به زعم خودشان مشکل مراسم برائت را حل کرده‌اند و دیگر خطری متوجه آمریکا و رژیم صهیونیستی نخواهد بود.

عضو هیئت رئیسه کمیسیون فرهنگی اظهار داشت: حجاجی که از یمن، لبنان، بحرین به حج می‎روند حتما در هر فرصتی جنایات آل سعود را محکوم کرده و مراسم برائت را به فراخور شرایط موجود انجام خواهند داد.

جعفرپور ادامه داد: باید با توجه به بی‌کفایتی مدیران حج زمینه‌های فکری تغییر مدیریت را فراهم کرد و حداقل یک مدیریت اشتراکی از میان مسلمانان برای بزرگترین میعاد و تجمع شکل بگیرد.

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۱۵ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۶:۵۱ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین