چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۳:۱۸ب.ظ
::آخرین مطلب 19 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 2

کسب دو مقام کشوری در مسابقات قرآن کشوری توسط خانواده های ایثار گر لارستان

دو لارستانی در بیست و هشتمین مسابقات قرآنی بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور موفق به کسب عناوین نخست و سوم کشوری شدند. به گزارش میلادلارستان به نقل از روابط…

دو لارستانی در بیست و هشتمین مسابقات قرآنی بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور موفق به کسب عناوین نخست و سوم کشوری شدند. به گزارش میلادلارستان به نقل از روابط عمومی بنیاد شهید لارستان ، معصومه تقوی همسر جانباز عبدالحمید عالی در بیست و هشتمین دوره قرآنی بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور در رشته تفسیر موفق به کسب مقام نخست شده و فاخره مویدی فرزند جانباز ابوالحسن مویدی نیز که در رشته قرائت در این دوره از مسابقات شرکت کرده بود عنوان سوم را کسب کرد

بیست و هشتمین دوره مسابقات قرآن بنیاد شهید و امور ایثارگران در مرحله کشوری از ۱۳شهریور به مدت ۵ روز در مشهد مقدس برگزار شد.

معصومه تقوی که در سه سال گذشته موفق به کسب مقام کشوری در مسابقات قرآن بنیاد شهید و امور ایثارگران در رشته حفظ ۵ جز ، ۱۰جز و قرائت قرآن کریم شده است میگویید: هیچ گاه برای کسب عنوان و جایزه در مسابقات قرآن شرکت نکرده است. وی که پیش از این در سالهای ۶۶، ۵۹، ۹۲، ۹۳ موفق به کسب مقام نخست کشوری در مسابقات قرآن کریم شده ، معتقد است قرائت و انس با قرآن کریم موجب تغییر نگرش و رفتارش در زندگی شده و از این موضوع بسیار خرسند است .

فاخره مویدی ، دانشجوی کارشناسی ارشد مهندسی صنایع نیز که در این دوره از مسابقات در رشته قرائت موفق به کسب مقام سوم کشور شده است می گوید : از دوران کودکی به قرائت و حفظ قرآن کریم پرداخته و از ۱۳ سالگی در مسابقات قرآن کریم شرکت کرده است . وی که تا کنون موفق به کسب مقام نخست کشوری در رشته قرائت قران در سال ۸۹ ، مقام سوم در سال ۹۵ و مقام پنجم در سال ۸۸ شده ، معتقد است تمام پیشرفتهای زندگیش را به انس با قرآن مدیون است و قرآن خواندن برایش احساس آرامش تسلی خاطر و تمرکز ذهن به ارمغان آورده است .

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۲۸ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۵۷ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین