یکشنبه ۰۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۷:۱۹ب.ظ
::آخرین مطلب 36 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 10
امام جمعه لارستان

حق مسلمانان در برخورداری از حق وتو در سازمان ملل

میلاد لارستان: امام جمعه لارستان امام جمعه لارستان با ابراز تأسف از اینکه با وجود جمعیت بیش از ۱ میلیارد و نیمی مسلمانان و همچنین برخورداری از منابع طبیعی مثل نفت و گاز دنیا ملت مسلمان در سازمان ملل حق وتو ندارند، تصریح کرد: دلیل این ضعف فاصله گرفتن از ارزش های اسلامی و قرآنی و نداشتن اتحاد ملل اسلامی است.

امام جمعه لارستان امام جمعه لارستان با ابراز تأسف از اینکه با وجود جمعیت بیش از ۱ میلیارد و نیمی مسلمانان و همچنین برخورداری از منابع طبیعی مثل نفت و گاز دنیا ملت مسلمان در سازمان ملل حق وتو ندارند، گفت: دلیل این ضعف فاصله گرفتن از ارزش های اسلامی و قرآنی و نداشتن اتحاد ملل اسلامی است.

به گزارش میلاد لارستان؛ حجت الاسلام و المسلمین مختار موسوی در آئین عبادی سیاسی نخستین جمعه از ماه محرم در مسجد جامع شهر لار با استناد به آیات و روایات به بیان اهمیت فریضه امر به معروف و نهی از منکر پرداخت و اظهار داشت: متأسفانه امروز امر به معروف و نهی از منکر به واجبی فراموش شده تبدیل شده است.

وی با بیان اینکه اگر در جامعه ای فریضه امر به معروف و نهی از منکر کم رنگ شود مردم آن جامعه دچار ذلت خواهند شد، افزود: یکی از دلائل اساسی عقب ماندگی و ذلت برخی از کشورهای اسلامی به فراموش سپردن امر به معروف و نهی از منکر است.

امام جمعه لارستان با ابراز تأسف از اینکه با وجود جمعیت بیش از ۱ میلیارد و نیمی مسلمانان و همچنین برخورداری از منابع طبیعی مثل نفت و گاز دنیا ملت مسلمان در سازمان ملل حق وتو ندارند، تصریح کرد: دلیل این ضعف فاصله گرفتن از ارزش های اسلامی و قرآنی و نداشتن اتحاد ملل اسلامی است.

حجت الاسلام موسوی با اشاره به ضعف و زبون بودن برخی از ملل اسلامی در برابر آمریکا، اسرائیل و صهیونیست جهانی، ادامه داد: متأسفانه چند روز پیش آقای محمود عباس به عنوان رئیس فلسطین دو بار دست خود را به سمت جان کری وزیر خارجه آمریکا دراز می کند که با امتناع طرف مقابل روبرو می شود.

این کارشناس حوزه و دانشگاه خطاب به مردم و مسئولین با اشاره به اینکه اگر خواهان بهره مندی از جامعه ای عزتمند هستیم، باید به مفاهیم دینی و به ویژه امر به معروف و نهی از منکر توجه داشت، افزود: همه ما باید در احیا فریضه مهم امر به معروف و نهی از منکر کوشا باشیم.

امام جمعه لارستان در پایان خطبه ها، روز جهانی کودک، روز کارمند، تاسوعا و عاشورای حسینی، روز تجلیل از اسرا و مفقودین، شهادت امام سجاد(ع) و غیره را گرامی داشت.

به گزارش میلاد لارستان؛ در پایان نماز جمعه امروز مردم نمازگزار لارستان با شرکت در راهپیمایی بر لزوم احیا فریضه امر به معروف و نهی از منکر تأکید کردند.

نوشته شده در تاریخ:جمعه ۱۶ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۳:۳۳ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین