پنج شنبه ۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۱۴ق.ظ
::آخرین مطلب 24 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 5
رئیس سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای کشور:

میزان تلفات جاده‌ای در فارس بالا است

میلاد لارستان: رئیس سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای کشور گفت: در استان فارس به‌دلیل گستردگی راه و ترافیک، میزان تلفات جاده‌ای نسبت به دیگر استان‌ها بسیار بالا است.

رئیس سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای کشور گفت: در استان فارس به‌دلیل گستردگی راه و ترافیک، میزان تلفات جاده‌ای نسبت به دیگر استان‌ها بسیار بالا است.

به گزارش میلاد لارستان، داوود کشاورزیان در حاشیه تودیع و معارفه مدیران پیشین و جدید اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای در جمع خبرنگاران در سخنانی اظهار داشت: با توجه به محدودیت‌های اعتباری باید نسبت به نگهداری، ایمنی راه‌ها و نیز نصب تابلو، دوربرگردان‌ها و دیگر نکات راهداری توجه شود.

وی با اشاره به اینکه توجه به کیفیت در برقراری و احداث راه‌ها در محورهای مواصلاتی نقش مهم و تعیین‌کننده‌ای در کاهش تلفات جاده‌ای دارد، افزود: در کشور ما بیش از ۳۰ کارخانه سازنده آسفالت وجود دارد درحالی‌که در کشوری مانند انگلستان با دو کارخانه به تولید آسفالت آن‌هم با کیفیت بالا اقدام می‌کنند و برای مقابله با این معضل باید رویکرد خود را به سمت کیفی‌سازی سوق دهیم.

رئیس سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای کشور خاطرنشان کرد: در رتبه‌بندی شرکت‌ها باید به کیفیت بیش از کمیت توجه شود و در این راستا بدترین دزدی دزدیدن از کارهای کیفی است.

کشاورزیان تصریح کرد: در اجرای ایمن‌سازی طرح‌ها در سطح ملی برنامه‌های بسیاری شامل نصب دوربین‌های پیشرفته، ساخت پاسگاه‌های پلیس‌راه متمرکز و دیگر زیرساخت‌های ایمنی در سطح کشور اجرایی و عملیاتی شده است.

وی بیان داشت: ارتقای بهره‌وری در کالا و عرضه بیش از تقاضا، خارج و محدود کردن ناوگان فرسوده و توجه به برون‌سپاری از طریق بخش خصوصی از دیگر برنامه‌های اجرایی سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای است.

در این آئین در حکمی علیرضا سیاه‌پور به‌عنوان مدیرکل جدید راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان فارس معرفی و از خدمات احمد خواست‌خدایی مدیرکل پیشین آن تقدیر شد.

منبع: خبرگزاری فارس

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۲۹ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۴۰ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین