جمعه ۰۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۴۹ب.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3

حضور شرکت چینی در فارس و لزوم معرفی پتانسیل نیروگاه خورشیدی لارستان

طرح های سرمایه گذاری استان فارس در بخش های مختلف اقتصادی با حضور معاون هماهنگی اموراقتصادی و توسعه منابع استانداری و جمعی از مسولین به مدیرعامل شرکت نورینکو از بزرگترین…

طرح های سرمایه گذاری استان فارس در بخش های مختلف اقتصادی با حضور معاون هماهنگی اموراقتصادی و توسعه منابع استانداری و جمعی از مسولین به مدیرعامل شرکت نورینکو از بزرگترین شرکت های دولتی کشور چین ارائه شد.

به گزارش میلادلارستان به نقل از استانداري فارس، معاون هماهنگي اموراقتصادي و توسعه منابع استانداري در اين جلسه  با اشاره به موقعيت ممتاز جهاني و كشوري استان فارس جهت توليد پنل هاي خورشيدي و احداث نيروگاه هاي خورشيدي اظهارداشت: با تعيين كارگروهي از ادارات و دستگاه هاي اجرايي و اقتصادي استان از شركت هاي داخلي و خارجي توانمند كه داراي تخصص و سرمايه كافي براي احداث مجموعه هاي بزرگ نيروگاهي باشند حمايت به عمل آمده و تقاضاهاي آنها به صورت ميداني و با حضور در محل بررسي و تصميم گيري مي شود .

plan1

يداله رحماني افزود: شركت نورينكو كه داراي سابقه بيش از ۳۵ ساله در مشاركت در سرمايه گذاري و اجراي طرح هاي اقتصادي و عمراني در كشور مي باشد مي تواند در طرح هاي سرمايه گذاري متعددي از استان فارس مشاركت نمايد كه اين آمادگي كاملاً در استان وجود دارد .

در اين جلسه مديران دستگاه هاي اجرايي و اقتصادي استان فارس طرح هاي سرمايه گذاري دستگاه هاي متبوع خود را ارائه نمودند و مقررگرديد در مرحله اول مديران شركت دولتي نورينكو كشور چين پس از بررسي ها و هماهنگي هاي لازم در زمينه احداث خطوط مترو درون شهري شيراز و شيراز –صدرا و احداث نيروگاه هاي توليد برق خورشيدي و احداث خطوط راه آهن شيراز –اهواز و احداث هتل در استان فارس سرمايه گذاري نمايند.

میلادلارستان: بارها بر این موضوع تاکید کرده ایم که از لحاظ پتانسیل ایجاد نیروگاه های خورشیدی لارستان بسیار پرپتانسیل است. این مهم را آمارهای علمی می گویند. میلادلارستان نیز بارها از مستندات علمی و نیز از زبان مسئول اداره برق لارستان طی مصاحبه ها و گزارش های مختلف علاوه بر تصریح در پتانسیل و آینده روشن لارستان در انرژی خورشیدی، مشکل اصلی را نبود سرمایه گذار اعلام نموده است. حال که سرمایه گذار چینی از سوی مسئولان فارس شناسایی شده، اجحاف در حق لارستان است که پتانسیل منطقه به وی معرفی نگردد. مسئولین محترم لارستان به صورت خاص شخص فرماندار ویژه و نماینده مردم در مجلس، رئیس اداره برق لارستان، مسئولان صنعت و معدن بایستی با معرفی منطقه پتانسیل لارستان در ایجاد نیروگاه های تولید برق خورشیدی را به مسئولان بقبولانند. جناب مسئولان یک یاعلی لازم است..

presentation1

 

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۰۱ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۷:۴۰ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین