یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۴:۵۹ق.ظ
::آخرین مطلب 7 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

جعفرپور در مورد گزینه پیشنهادی وزارت ارشاد چه گفت؟

سه وزیر پیشنهادی ورزش، آموزش و پرورش و فرهنگ و ارشاد اسلامی با کمک سایر وزرا و مشاوران و معاونان دولت رایزنی هایشان را در مجلس آغاز کرده اند. در…

سه وزیر پیشنهادی ورزش، آموزش و پرورش و فرهنگ و ارشاد اسلامی با کمک سایر وزرا و مشاوران و معاونان دولت رایزنی هایشان را در مجلس آغاز کرده اند. در این میان جمشید جعفرپور نماینده مردم لارستان، خنج و گراش در مجلس شورای اسلامی و نائب رئیس دوم کمیسیون فرهنگی از حضور  صالحی امیری و سلطانی فر وزرای پیشنهادی فرهنگ و ورزش در کمیسیون متبوعش خبر داد.
رئیس کمیسیون مشورتی شورای عالی انقلاب فرهنگی در این خصوص اظهار داشت:  وزرای پیشنهادی اعلام کردند که بنای ایجاد تغییرات عمده در سطح معاونت های وزارتخانه ها را ندارند و از نیروهای موجود استفاده خواهند کرد اما روش های مدیریتی را در این وزارتخانه ها تغییر خواهند داد.

به گزارش میلادلارستان به نقل از مهر، وی افزود: وزرای پیشنهادی معتقد بودند با توجه به فرصت کمی که تا انتخابات باقی مانده است نمی توانند تغییرات عمده ای در وزارتخانه ها ایجاد کنند اما پایه های تغییر را بنا خواهند کرد. جعفرپور افزود: آقای صالحی امیری اعلام کرد من هیچگاه برخلاف مواضع رهبری اقدامی انجام ندادم اگر کسی ادعایی در این خصوص دارد مستنداتش را ارائه دهد.

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۰۵ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۷:۲۸ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

One Response to “جعفرپور در مورد گزینه پیشنهادی وزارت ارشاد چه گفت؟”

  1. ناشناس گفت:

    نوشتید جعفرپور راجع به وزاری پیشنهادی چه گفت؟ ولی نوشته پایینتون یه چیز دیگه است. پس تیتر بالاش را تصحیح کنید اخه این حرفهایی که جعفرپور گفته که حرفهای خودش نبوده حرفهای اونا رو تکرار کرده و گفته اونها این حرفها رو زدند پس عملا حرفی از خودش نزده.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین