پنج شنبه ۱۴ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۴:۵۵ب.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 15
امام جمعه لارستان

اخراج ایرانی ها از کشورهای حوزه خلیج فارس محکوم است

میلاد لارستان: امام جمعه لارستان با محکوم کردن اخراج ایرانی ها بخصوص لارستانی ها با وجود اشتغال حلال و سالم طولانی مدت آنها از کشورهای حوزه خلیج فارس، از نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی خواست تا پیگیر عدم اخراج مردم از این کشورها باشد.

امام جمعه لارستان با محکوم کردن اخراج ایرانی ها بخصوص لارستانی ها با وجود اشتغال حلال و سالم طولانی مدت آنها از کشورهای حوزه خلیج فارس، از نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی خواست تا پیگیر عدم اخراج مردم از این کشورها باشد.

به گزارش میلاد لارستان؛ حجت الاسلام مختار موسوی در آئین عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته شهر لار ضمن گرامیداشت سالروز شهادت حسین فهمیده و همچنین تشکیل بسیج دانش آموزی، اظهار داشت: دهم آبان ماه مصادف با سالروز شهادت اولین شهید محراب به دست منافقان کوردل مرحوم آیت الله قاضی طباطبائی است.

وی تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در روز سیزدهم آبان ماه را نقطه عطفی در تاریخ ایران اسلامی و مبارزه ملت ایران با استعمار جهانی برشمرد و افزود: در سیزده آبان سال ۱۳۴۳ حضرت امام(ره) توسط رژیم شاهنشاهی دستگیر و ایشان به ترکیه تبعید شد.

امام جمعه لارستان با توصیه به جوانان برای مطالعه زندگی ائمه اطهار(س)، تصریح کرد: آگاهی از زندگی ائمه باعث آشنایی با راه و روش آنها و از طرفی با الگوگیری از تصمیمات آن بزرگواران عملکرد صحیح در برابر توطئه دشمنان داشته باشد.

وی با اشاره به دیدارهای اخیر خود با مراجع و علما در سفر چند روزه به شهر مقدس قم، ادامه داد: در نخستین دیدار اطلاعاتی از وضعیت اجتماعی، سیاسی، فرهنگی و غیره لارستان به محضر آیت الله صافی گلپایگانی ارائه شد و سپس ایشان به نکات مهمی در خصوص اهمیت جایگاه لارستان، تحسین برانگیز دانستن وحدت شیعه و سنی در این منطقه، دوری مردم از تحریک مسلمانان و عدم توهین به همدیگر، لزوم مبارزه با تفکرات وهابی و غیره بود.

حجت الاسلام موسوی بیان کرد: در این سفر، دیداری با حضرت آیت الله نوری همدانی صورت گرفت و ایشان علاوه بر استماع گزارشی از اوضاع شهرستان لارستان، بر اهمیت و سابقه درخشان مردم این منطقه در ولایتمداری و دین مداری ابراز خرسندی کردند و بر حفظ وحدت میان مسلمانان تأکید داشتند.

وی با محکوم کردن اخراج ایرانی ها بخصوص لارستانی ها با وجود اشتغال حلال و سالم طولانی مدت آنها از کشورهای حوزه خلیج فارس، از نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی خواست تا پیگیر عدم اخراج مردم از این کشورها باشد.

امام جمعه لارستان با اشاره به مناظرات کاندیداهای ریاست جمهوری آمریکا، تصریح کرد: آنچه در این مناظرات نمایان است، مرگ اخلاق در عرصه سیاست آمریکاست که با وقاحت آقای ترامپ در جلوی میلیون ها بیننده به خانم کلینتون نسبت جنسی می دهد.

وی اوضاع سیاسی امروز جامعه آمریکا را دموکراسی بدون قید و شرط معرفی کرد و یادآور شد: علامه طباطبائی اعتقاد داشت که محصول دموکراسی بدون قید و شرط یعنی یک جامعه شهوت زا و شهوت ران که این سیاست نقطه مقابل سیاست در اسلام است.

نوشته شده در تاریخ:جمعه ۰۷ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۴:۰۵ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین