شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱:۵۷ب.ظ
::آخرین مطلب 1 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 5
فردا شب

استاندار فارس به لارستان سفر می کند+برنامه ها

میلاد لارستان: معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان از حضور سید محمد علی افشانی استاندار فارس در این شهرستان بمنظور شرکت در جلسه شورای اداری لارستان، دیدار با فعالان اقتصادی، سیاسی، اجتماعی، علما و روحانیون اهل تشیع و تسنن و افتتاح و کلنگ زنی چندین پروژه عمرانی و خدماتی در لارستان خبر داد.

معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان از حضور سید محمد علی افشانی استاندار فارس در این شهرستان بمنظور شرکت در جلسه شورای اداری لارستان، دیدار با فعالان اقتصادی، سیاسی، اجتماعی، علما و روحانیون اهل تشیع و تسنن و افتتاح و کلنگ زنی چندین پروژه عمرانی و خدماتی در لارستان خبر داد.

به گزارش میلادلارستان به نقل از روابط عمومی فرمانداری ویژه لارستان؛ جلیل حسنی با اعلام این خبر گفت: طبق برنامه زمان بندی شده از سوی دفتر هماهنگی و برنامه ریزی سفرهای شهرستانی استاندارفارس، مهندس افشانی عصر روز چهار شنبه مورخ ۱۲ آبان ماه وارد لارستان خواهد شد.

وی ادامه داد: استاندار فارس ابتدا در بخش اوز از پروژه های در دست احداث ساختمان دانشکده بهداشت و بیمارستان ۱۰۰ تخت وخوابی اوز بازدید می نماید.

فرماندار ویژه لارستان گفت: استاندار فارس در ادامه سفرش به این منطقه، چهارشنبه شب وارد شهر لار می شود و صبح پنج شنبه ضمن حضور در گلزار شهدا و گلباران قبور مطهر شهیدان والامقام ، مرقد مطهر حضرات آیات آیت اللهی و موسوی لاری را هم زیارت می نماید و در ادامه در جلسه شورای اداری لارستان و در مراسم راهپیمایی باشکوه ۱۳ آبان نیز شرکت نموده و به ایراد سخن می پردازد .

همچنین دیدار های جداگانه ای را با علماء و روحانیون اهل تشیع و تسنن ، فعالان اقتصادی،سیاسی واجتماعی شهرستان خواهد داشت.

حسنی یاداور شد: علاوه بر این برنامه ها،استاندار فارس در سفرش به لارستان همچنین از طرح های در حال ساخت پردیس دانشکده علوم پزشکی لارستان،مجتمع فرهنگی،علمی ، ورزشی منیری و فرودگاه بین المللی آیت الله آیت اللهی لارستان هم بازدید بعمل می آورد.

معاون استاندار فارس با تشریح این برنامه ها خاطر نشان کرد: مجتمع خدماتی رفاهی شهید مغنیه لارستان واقع در جاده لارستان-بندر عباس در چهار برکه از جمله پروژه ی مهم عمرانی و خدماتی است که به دست استاندار فارس افتتاح و به بهره برداری خواهد رسید.

وی در پایان سخنانش افزود: معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی استانداری فارس،معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار، رییس سازمان برنامه و بودجه استان، مدیر کل دفتر امور سیاسی و انتخابات استانداری،مشاور استاندار و مدیر کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری فارس، مدیر کل دفتر فنی،مدیر کل دفتر هماهنگی امور اقتصادی،مدیر کل مدیریت بحران، ،روسای سازمان صنعت،معدن و تجارت و جهاد کشاورزی ،مدیران کل امور اقتصادی و دارایی،تعاون ،کار و رفاه اجتماعی، بنیاد شهید و امور ایثارگران ، مدیران عامل شرکت آب منطقه ای ، شرکت گاز،شهرکهای صنعتی،مدیر امور شعب بانک ملی و رییس شورای هماهنگی بانکهای استان،رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز،مدیر امور شعب بانک توسعه صادرات استان ،مدیر امور شعب بانک صنعت و معدن و مدیر عامل صندوق کار آفرینی امید ، استاندار فارس را در این سفر همراهی می کنند.

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۱۱ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۱:۳۳ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

2 Responses to “استاندار فارس به لارستان سفر می کند+برنامه ها”

  1. ناشناس گفت:

    ایشاالله که سفرشان پرخیروبرکت برای منطقه باشد
    ولی(درلارستان می آیدیابه لارستان می آید)

  2. محسن گفت:

    ایول به فرماندارعزیز یک خسته نباشیدوخداقوت جانانه

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین