شنبه ۰۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲:۰۸ب.ظ
::آخرین مطلب 24 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 8
امام جمعه لار خواستار شد:

از ظرفیت توریسم درمانی لارستان استفاده شود

امام جمعه لار در سخنانی استفاده از ظرفیت توریسم درمانی منطقه را خواستار شد. به گزارش میلادلارستان به نقل از روابط عمومی دفتر امام جمعه لار رئیس بیمارستان امام رضا(ع)…

امام جمعه لار در سخنانی استفاده از ظرفیت توریسم درمانی منطقه را خواستار شد.

به گزارش میلادلارستان به نقل از روابط عمومی دفتر امام جمعه لار رئیس بیمارستان امام رضا(ع) و تعدادی از معاونین وی با حضور در دفتر امام جمعه لار با حجت الاسلام موسوی خرم دیدار و گفتگو کردند. درابتدای این دیدار دکتر سلمانی با ارائه گزارشی از طرح های در دست اقدام ،وضعیت فعلی بیمارستان را تشریح نموده و جهت ادامه انجام فعالیتها ،از امام جمعه لاردر خواست مساعدت نمودند.

سپس حجت الاسلام موسوی خرم امام جمعه لار نیز ضمن عرض تسلیت به مناسبت ایام سوگواری امام حسین(ع)، ضمن تقدیر از زحمات پرسنل بیمارستان با اشاره به نکاتی جهت بهتر شدن خدمات رسانی اظهار داشت: لازم است دربخش بهداشت و درمان طرح ها وبرنامه ها با نگاه به افق تمدن اسلامی باشد تا لارستان در آن افق ،جایگاه بایسته بهداشتی، درمانی وتحقیقاتی را داشته باشد.

امام جمعه لار دربخش دیگری از سخنانش ،استفاده از ظرفیت توریسم درمانی با توجه به موقعیت جغرافیایی لارستان را توصیه  نموده و افزود: دربخش بهداشت و درمان دغدغه مردم متدین شهرستان لحاظ شود وتا جای ممکن از پزشکان  وکادر درمانی همجنس استفاده شود. حجت الاسلام موسوی خرم در ادامه بر استفاده از ظرفیت فارغ التحصیلان و متخصصان بومی تاکید و خواستار استفاده از توانمندی های بومی و محلی شد.

وی در پایان با استناد به سخنان رهبرمعظم انقلاب تاکید کرد در بخش بهداشت و درمان باید به نقطه ای برسیم که درد مردم تنها همان درد بیماری باشد.

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۲۴ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۱۳ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین