پنج شنبه ۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۳:۰۴ق.ظ
::آخرین مطلب 14 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 1

فرماندار ویژه لارستان خود و همکارانش را موظف به خرید از مرکز مشارکت زنان نیکوکار لارستان کرد

معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان در بازدید از مرکز مشارکت زنان نیکوکار لارستان در سخنانی گفت آنچه که امروز در مرکزمشارکت زنان نیکوکار ملاحظه نمودم،الگویی از گذشت،ایثارو حس نوع…

معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان در بازدید از مرکز مشارکت زنان نیکوکار لارستان در سخنانی گفت آنچه که امروز در مرکزمشارکت زنان نیکوکار ملاحظه نمودم،الگویی از گذشت،ایثارو حس نوع دوستی بود که با زبان امثال بنده قابل تقدیر و تشکر نیست.

dsc_0548

حسنی گفت:بنده و مجموعه فرمانداری و تمامی دستگاهای اجرایی شهرستان، موظف به خرید از این مرکز خیریه هستیم و تا حد توان هم هر کمکی از دستتمان بر بیاید مضایقه نمی کنیم و با جان و دل انجام خواهیم داد.

dsc_0474

جلیل حسنی  ادامه داد:کارهای بزرگی که بوسیله زنان نیکوکار شهرستان و بخصوص اعضاء هیئت مدیره این مرکز انجام گرفته است و خدا را شکر استمراردارد، نیازمند حمایت همه جانبه است که امیدواریم با همکاری و هماهنگی و ایجاد ارتباط مستمر بین مرکز و مجموعه دولتی اقدامات این مرکز گسترش یابد و زمینه اشتغال بیشتر بانوان این منطقه را فراهم آورد.

dsc_0511

حسنی با بیان اینکه آسیب های اجتماعی و ناهنجاری های اجتماعی خبر نمی کند؛تصریح کرد: این آسیب ها ممکن است خیلی راحت و بصورت نرم در درون خانواده ها بخصوص خانواده های بد سرپرست یا بی سرپرست رخنه کند ؛ لذا احداث چنین مکانهای امنی که باعث اشتغال زنان بد سرپرست یا بی سرپرست شده است، قابل تقدیر می باشد.

dsc_0481

وی خطاب به اعضا هیئت مدیره مرکزمشارکت زنان نیکوکار بنی فاطمه(س)افزود: کاری که شما عزیزان بدون هیچ چشمداشتی انجام می دهید، کاری است که از نظر اخلاقی و انسانی توجیه دارد و خداپسندانه است و ما مسئولین هم بایستی کمک شما باشیم و حمایتتان کنیم.

فرماندار ویژه لارستان ضمن تشکر از بانیان خیر این مرکز و کسانی که ادامه دهنده این فعالیت ها هستند؛ افزود:بنده و مجموعه فرمانداری و تمامی دستگاهای اجرایی شهرستان، موظف به خرید از این مرکز خیریه هستیم و تا حد توان هم هر کمکی از دستتمان بر بیاید مضایقه نمی کنیم و با جان و دل انجام خواهیم داد.

dsc_0522

پیش از این نیز اشرف وثوقی عضو هیئت مدیره مرکز زنان نیکوکار بنی فاطمه لارستان هم به ارائه گزارشی از این مرکز پرداخت. وی افزود: مرکز زنان نیکوکار بنی فاطمه(س) لارستان با هدف جلوگیری از تکدی‌گری و اشتغال زنان بی سرپرست و بد سرپرست از سال ۱۳۷۹ در لارستان شروع به فعالیت کرد.

    dsc_0504

وثوقی گفت:این مرکز در ابتدا با سرمایه اندک و بدون مکان مشخص، به همت بانوی خیر لاری، خانم افتخار، افتتاح و و بعد ها با ساخت ساختمان این مرکز توسط بنیاد نیک اندیشان هاشمی و با حمایت از زنان بد سرپرست و بی سرپرست آنها را مشغول به کار کرد، بانوان در این مرکز با خدمات خانگی، پخت نان محلی و خُرد و بسته بندی کردن سبزیجات مختلف درآمد کسب کرده و زندگی می گذرانند. وی اظهار داشت: این مرکز خیریه ۱۶ سال است فعالیت دارد و هم اکنون ۴۰ بانو در این مرکز مشغول به کارند.

dsc_0546

وثوقی می گوید: در این مرکز همچنین کارهایی مثل تهیه مربا،انواع ترشیجات ،حلوا، هسته کردن آلبالو، گرفتن آبغوره وآبلیمو و دیگر خدمات خانگی انجام می شود.

وثوقی با بیان اینکه این مرکز زمینه ایجاد اشتغال بیشتر را دارد، گفت: از مسئولان و همچنین خیران می‌خواهم با توجه به صرف همه هزینه‌ها برای زنان نیازمند در ایجاد اشتغال و گسترش مرکز مارا یاری کنند تا بتوانیم از افراد بیشتری حمایت کنیم. وی اظهار کرد:این مرکز همچنین در کنار تمام خدماتی که ارائه می‌کند صندوق قرض الحسنه فاطمه زهرا(س) را نیز دارد که به صورت ماهیانه به خانواده‌های نیازمند وام بدون بهره می دهد و صندوق دیگری نیز وجود دارد که مختص خانواده‌های اعضای همین مرکز است.

dsc_0523

وثوقی از کمک ها و حمایت های خیرین ودستگاهای اجرایی شهرستان قدردانی کرد و افزود: ما منتظر دست یاری دستگاه های اجرایی و خیران هستیم تا بتوانیم این مرکز را توسعه و افراد بیشتری را تحت پوشش قرار دهیم.وی در پایان افزود:این مرکز هم برای بانوان ایجاد شغل کرده و هم از مازاد در آمد آن برای برخی خانواده‌های تحت پوشش و نیازمند، جهیزیه و سیسمونی نوزاد تهیه و به آنها کمک هزینه تحصیلی و حتی درمانی پرداخت می‌کند.

dsc_0531

به گزارش میلادلارستان به نقل از روابط عمومی فرمانداری ویژه لارستان در ادامه فرماندار ویژه لارستان  از قسمت های مختلف این مرکز بازدید کرد.

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۲۶ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۴:۳۶ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

3 Responses to “فرماندار ویژه لارستان خود و همکارانش را موظف به خرید از مرکز مشارکت زنان نیکوکار لارستان کرد”

  1. ناشناس گفت:

    یعنی اگر نخرند انها را اخراج یا از حقوقشان کم می کند

  2. لارستان بیدار گفت:

    جناب فرماندار به جای موظف کردن
    به فکر این باش که چطور ماموران سرشماری وارد جهرم روستاهای لارستان شدند آمار را به نام جهرم ثبت شد
    کسی نیست جواب بده؟ ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  3. دلسوز گفت:

    لازم به موظف کردن نیست به کارهای مهم تر شهرستان رسیدگی کنید

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین