یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۳۴ب.ظ
::آخرین مطلب 41 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 2
امام جمعه لارستان در جمع فرماندهان بسیج

ایران در عرصه فرهنگی و اقتصادی به قدرتی بزرگ تبدیل شود

میلاد لارستان: امام جمعه لارستان با تأکید به نقش موثر کشور ایران در جهان و به ویژه در منطقه خاورمیانه، گفت: ایران اسلامی باید بتواند در عرصه فرهنگی و اقتصادی به قدرتی بزرگ تبدیل شود تا دیگر دشمن جرأت تهدید تحریم علیه کشورمان را نیابد.

امام جمعه لارستان با تأکید به نقش موثر کشور ایران در جهان و به ویژه در منطقه خاورمیانه، گفت: ایران اسلامی باید بتواند در عرصه فرهنگی و اقتصادی به قدرتی بزرگ تبدیل شود تا دیگر دشمن جرأت تهدید تحریم علیه کشورمان را نیابد.

به گزارش میلاد لارستان؛ حجت الاسلام و المسلمین مختار موسوی به مناسبت هفته بسیج در جمع تعدادی از پاسداران، فرماندهان، اعضای شوراهای حوزه های مقاومت بسیج و بسیجیان همیشه در صحنه این شهرستان با گرامیداشت مناسبتهای دهه پایانی ماه صفر المظفر و همچنین هفته پرشکوه بسیج و ابراز خرسندی از عملکرد سپاه پاسداران و بسیجیان لارستان، اظهار داشت: فرهنگ بسیج مبتنی بر فرهنگ عاشورا و تجلی شعار «هیهات منا الذله» است.

وی با بیان اینکه بسیج در هر عرصه ای ورود پیدا کرده توانسته موفق و پیروز خارج شود، افزود: شجاعت ها و حماسه سازی بسیجیان در دوران جنگ تحمیلی، کسب موفقیت ها در زمینه علمی، دستیابی به فنون و تجهیزات نظامی، تلاش در عرصه اقتصاد مقاومتی و غیره تنها بخشی از خدمات بزرگ بسیج به کشور و خاری در چشم دشمنان است.

امام جمعه لارستان با تأکید به نقش موثر کشور ایران در جهان و به ویژه در منطقه خاورمیانه، تصریح کرد: ایران اسلامی باید بتواند در عرصه فرهنگی و اقتصادی به قدرتی بزرگ تبدیل شود تا دیگر دشمن جرأت تهدید تحریم علیه کشورمان را نیابد.

حجت الاسلام موسوی با توصیه به بسیجیان برای اتکاء به فرهنگ عاشورایی و انقلابی در زمینه های مختلف، خاطر نشان کرد: بنا به فرموده رهبر معظم انقلاب در هر زمینه ای که در کشور انقلابی عمل شده پیشرفت بدست آمده و در هر نقطه ای از انقلابی گری و حرکت جهادی غفلت شده، ناکام مانده ایم.

وی با اشاره به شاخصه های تعیین شده از سوی مقام معظم رهبری برای نیروهای انقلابی، یادآور شد: پایبندی به مبانی اسلامی و ارزش های انقلابی، هدف گیری مستمر آرمان ها و همت بلند برای رسیدن به آنها، پایبندی به استقلال همه جانبه کشور، حساسیت در برابر دشمن و تبعیت نکردن از او، تقوای دینی و سیاسی از ویژگی های نیروهای انقلابی است.

امام جمعه لارستان با برشمردن برخی از وجه های تمایز سیاست اسلامی و غربی، گفت: غربی ها بر این اعتقاد هستند که برای رسیدن به اهداف مقدس از وسایل نامقدس استفاده کنند ولی سیاست اسلامی معتقد است هدف وسیله را توجیه نمی کند و ما مجاز نیستیم برای دستیابی به اهداف مقدس از ابزار نامقدس استفاده کنیم.

وی با اشاره به اینکه همه مبانی غربی ها دستیابی به هدف از هر راه ممکن و بدست آوردن منفعت است، افزود: آن چیزی که همه دنیا را متوجه ایران اسلامی کردن، شعارهای الهی و انسان دوستانه بود و همین اتکا به فطرت های پاک باعث شده تا ایران اسلامی در مقابل همه مستکبرین عالم بایستد.

حجت الاسلام موسوی با تأکید بر اینکه  همه ما باید با مبانی ایدئولوژیکی نظام آشنا باشیم، اضافه کرد: می بایست سیر مطالعاتی در بین جوانان بخصوص مطالعه آثار شهید مطهری رواج یابد و بنا به تأکید رهبری می بایست وصیتنامه حضرت امام(ره) و صحیفه نور آن بزرگوار مطالعه شود و در آن به تهذیب نفس بپردازیم.

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۰۳ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۳۲ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین