شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱:۵۶ق.ظ
::آخرین مطلب 8 ساعت پیش | افراد آنلاین: 4
مسئول اداره کتابخانه های لارستان

اتمام کتابخانه مرکزی شهر لار نیازمند تزریق بودجه است

مسئول اداره کتابخانه های لارستان با بیان اینکه ساختمان کتابخانه مرکزی شهر لار با ۶۵ درصد پیشرفت فیزیکی از سال ۹۱ نیمه تمام رها شده است، گفت: اتمام این پروژه بزرگ و مهم فرهنگی نیازمند تزریق بودجه است.

مسئول اداره کتابخانه های لارستان با بیان اینکه ساختمان کتابخانه مرکزی شهر لار با ۶۵ درصد پیشرفت فیزیکی از سال ۹۱ نیمه تمام رها شده است، گفت: اتمام این پروژه بزرگ و مهم فرهنگی نیازمند تزریق بودجه است.

مهدی معتمدیان در گفت و گو با میلاد لارستان؛ با بیان اینکه با تبدیل شدن این اداره در سال ۹۲ به معاونت اداره کل، چارت سازمانی آن نیز دچار تغییر شده است، اظهار داشت: در حال حاضر اینجانب بعنوان نماینده اداره کتابخانه های جنوب استان مسئولیت دفاع از حقوق ۵ شهرستان جنوبی فارس را عهده دار هستم.

وی افزود: در پی این ارتقاء بخشهای مالی و فرهنگی نیز به چارت سازمانی اداره کتابخانه های لارستان اضافه شده است.

مسئول اداره کتابخانه های لارستان به فعالیت ۱۷ کتابخانه در این شهرستان اشاره و تصریح کرد: ۴ کتابخانه نیز در بخش های بنارویه، کورده، بیرم و کتابخانه مرکزی لار در دست احداث است.

این مسئول با بیان اینکه طبق توافق صورت گرفته با کتابخانه های استان مقرر شده تا در روستاهای لارستان بدون در نظر گرفتن جمعیت و با کمک دهیاریها  قفسه های مجهز دارای کتاب قرار داده شود، خاطر نشان کرد: این کار بصورت آزمایشی در روستای درز و بخش بیرم صورت گرفته است.

وی گفت: دو کتابخانه خیرساز نیز در روستاهای نجف آباد و حسین آباد مراحل پایانی احداث را پشت سرمی گذارند که بزودی کار افتتاح آن نیز صورت می گیرد.

 معتمدیان درخصوص ساختمان کتابخانه مرکزی شهر لار نیز با بیان اینکه این پروژه دارای ۶۵ درصد پیشرفت فیزیکی است، افزود: این طرح مهم فرهنگی بدلیل عدم تخصیص اعتبار از سال ۹۱ نیمه تمام رها شده است.

وی بیان کرد: البته برای امسال مبلغ ۱میلیارد و۴۳۰ میلیون تومان جهت اتمام کتابخانه های لار مصوب شده اما هنوز تخصیصی رخ نداده و به محض تزریق بودجه روند ساخت دوباره آغاز خواهد شد و امید می رود مسئولین شهرستان و در راس آنها نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی یگیری های لازم در این خصوص انجام شود.

 

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۰۶ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۵:۱۶ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین