جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۹:۱۹ق.ظ
::آخرین مطلب 12 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

ساخت درمانگاه 7میلیاردریالی دشتی به همت خیرین و دانشکده علوم پزشکی لارستان

همزمان با هفته وحدت  کلنگ احداث  ساختمان درمانگاه و پانسیون پزشکان در روستای دشتی لارستان به زمین زده شد. به گزارش میلادلارستان به نقل از روابط عمومی فرمانداری ویژه لارستان؛…

همزمان با هفته وحدت  کلنگ احداث  ساختمان درمانگاه و پانسیون پزشکان در روستای دشتی لارستان به زمین زده شد. به گزارش میلادلارستان به نقل از روابط عمومی فرمانداری ویژه لارستان؛ طی مراسمی با حضور حسنی فرماندار ویژه لارستان، علی پور معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرمانداری، رئوفی رئیس دانشکده علوم پزشکی لارستان ،دلاور بخشدار صحرای باغ،مظفری و اسدی لاری از دفتر نماینده مردم لارستان و تعدادی از مسؤولان شهرستان  کلنگ احداث  ساختمان درمانگاه و پانسیون پزشکان در روستای دشتی لارستان به زمین زدند.

فرماندار ویژه لارستان در آیین آغاز ساخت این مجموعه ها ضمن تبریک هفته وحدت در سخنانی گفت:تجلی وحدت در این منطقه لارستان همچنان بستر ساز فعالیت های اقتصادی،اجتماعی،فرهنگی و غیره در سطح جامعه است.

جلیل حسنی اظهار داشت:خیرین این منطقه براساس آن اهداف خیر خواهانه ، حس نوع دوستی و تعلق خاطری که به زادگاه و وطن خود دارند و بخاطر آن اعتقادات دینی و ملی که در وجودشان است، بخشی از سرمایه خود را در راه سلامت افراد جامعه و رفاه و آسایش مردم هزینه می کنند که جای بسی تقدیر  و تشکر را دارد.

وی در ادامه ضمن تشکر از مجموعه دانشکده علوم پزشکی لارستان تصریح کرد: به حمداله این دانشکده  ارتباط خوبی را با خیرین منطقه در جهت ساخت فضاهای بهداشتی و درمانی برقرار کرده است که بصورت مشترک ، اقدامات هم شکلی را در سطح منطقه لارستان انجام می دهند .

فرماندار ویژه لارستان ساخت بیش از ۸۰ مراکز خدمات جامع سلامت در روستاهاي لارستان توسط دولت  با مشارکت خیرین در سطح کشور بی نظیر دانست و افزود:خدا را شکر که  در این منطقه خیرین عزیز پای کار هستند و بایستی جایگاه چنین خیرینی  هم حفظ شود و ما باید کاری کنیم که آنها بی انگیزه نشوند چرا که  برای ساخت مراکز خدمات جامع سلامت مبالغ کلانی هزینه می شود.

گفتنی است این واحدها قرار است با زیربنایی به مساحت ۶۵۰ مترمربع بااعتباری بالغ‌بر ۷ میلیارد ریال توسط دانشکده علوم پزشکی لارستان با مشارکت ورثه مرحوم عبدالکریم عارف خیر این روستا ساخته شود

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۲۳ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۱۸ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین