یکشنبه ۱۷ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۳:۵۰ق.ظ
::آخرین مطلب 3 ساعت پیش | افراد آنلاین: 8
مدیرکل کتابخانه‌های عمومی فارس خبر داد

برگزاری جشنواره عکس آزاد استانی با موضوع کتاب، توسعه و فرهنگ

میلاد لارستان: مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان فارس گفت: به مناسبت دهه فجر نخستین جشنواره استانی عکس با موضوع «کتاب، توسعه، فرهنگ» در فارس برگزار می‌شود.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان فارس گفت: به مناسبت دهه فجر نخستین جشنواره استانی عکس با موضوع «کتاب، توسعه، فرهنگ» در فارس برگزار می‌شود.

به گزارش میلاد لارستان؛ سعیده ابراهیمی گفت‌وگو با خبرنگار فارس؛ اظهار داشت: جشنواره استانی عکس با موضوع «کتاب، توسعه، فرهنگ» به مناسبت دهه مبارک فجر در استان فارس برگزار می‌شود.

وی گفت: به‌منظور استفاده از ظرفیت‌های هنر عکاسی در ترویج فرهنگ مطالعه، نخستین جشنواره استانی عکس درباره کتاب و کتاب‌خوانی به همت اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان فارس با همکاری حوزه هنری انقلاب اسلامی این استان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه این جشنواره در سه بخش پیش‌بینی‌ شده است، افزود: جشنواره استانی عکس در سه بخش «عکس حرفه‌ای»، «عکس خبری» و «عکس سلفی» برگزار می‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند در هر یک از بخش‌ها شرکت کنند.

ابراهیمی همچنین بیان کرد: به آثار برتر در هر سه بخش جوایزی تعلق خواهد گرفت؛ به‌طوریکه در بخش‌های حرفه‌ای و خبری نفرات اول ۳ میلیون ریال، نفرات دوم ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال و نفرات سوم ۲ میلیون ریال دریافت و همچنین در بخش سلفی نیز نفر اول ۲ میلیون ریال، نفر دوم یک‌میلیون و ۵۰۰ هزار ریال و نفر سوم یک‌ میلیون ریال دریافت خواهند کرد.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی فارس با اشاره به اینکه شرکت در این جشنواره برای همگان آزاد است، بیان کرد: تعداد آثار ارسالی نامحدود است و هنرمندان باید به همراه آثار، مشخصات شناسنامه‌ای، شماره تماس و نشانی پستی خود را ارسال کنند.

ابراهیمی با تأکید بر اینکه آثار باید با کیفیتی که برای چاپ و استفاده در نمایشگاه مناسب است، ارسال شود، یادآور شد: این جشنواره از ۱۲ بهمن‌ماه جاری آغاز می‌شود و علاقه‌مندان تا ۳۰ بهمن‌ماه برای ارسال آثار خود فرصت خواهند داشت؛ همچنین نتایج این جشنواره هم‌زمان با برگزاری نمایشگاهی به همین منظور، معرفی خواهد شد.

وی همچنین به راه‌های ارسال آثار به دبیرخانه این جشنواره اشاره کرد و گفت: هنرمندان می‌توانند آثار خود را به رایانامه دبیرخانه به نشانی farhangeketab95@gmail.com ارسال کنند.

 

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۱۰ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۴:۲۷ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین