یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۷:۴۵ب.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 1

همایش بزرگ لارستانی های مقیم هرمزگان در اسفندماه برگزار میشود

رئیس دفتر نماینده مردم لارستان، خنج و گراش در مجلس شورای اسلامی از برگزاری همایش بزرگ لارستانی های مقیم هرمزگان در اسفندماه خبرداد.

رئیس دفتر نماینده مردم لارستان، خنج و گراش در مجلس شورای اسلامی از برگزاری همایش بزرگ لارستانی های مقیم هرمزگان در اسفندماه خبرداد. به گزارش میلادلارستان هفته گذشته نشستی به دعوت دفتر نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و با حضور جمعی از بانوان در تالار وحدت لار برگزار شد. در ابتدای این نشست مظفری رئیس دفتر نماینده مردم در سخنانی هدف از این نشست را کمرنگ بودن نقش بانوان لارستانی در فعالیتهای اجتماعی لارستان عنوان نموده و همفکری در جهت  ایجاد  “تشکل بانوان لارستان” را به عنوان یک راهبرد اساسی در این زمینه ذکر نمود. وی افزود:اعضای تشکل بانوان میتوانند یکی از ارکان تصمیم گیری درعرصه های مختلف توسعه ی لارستان ازجمله انتخابات شورا،مجلس وموضوعات دیگرمربوط به شهرستان،باشند.

مظفری در ادامه از برگزاری همایش بزرگ لارستانیهای مقیم هرمزگان در اسفندماه خبرداده و اظهار امیدواری نمود که نتایج این همایش در راستای  توسعه ی شهرستان مفید واقع گردد. وی در پایان از بزرگان لارستان درخواست نمود تا با همکاری با نماینده، اتاق فکر توسعه منطقه را تشکیل دهند.

گزارش :عشرت جهاندیده

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۱۸ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

One Response to “همایش بزرگ لارستانی های مقیم هرمزگان در اسفندماه برگزار میشود”

  1. لارستانی گفت:

    سعی. نکنیم. که به. همایش. لاریها. تبدیل. شود. به. همه. لارستانیها. بها. دهیم. ودر. مدیریت. کارها. هم. انها. را شریک. ودخالت. داده. شوند. دیگر. دوره. تعصب. و اقتدار. گرایی. تمام. شده است. تعداد. لا رستانیهای. غیر. لاری. در بندر عباس. خیلی. زیاد. است. مخصوصا. اوزیها. که. بازار. ومحمله. های. در بندرعباس. به. نام. خود. دارند. وبا. جمعیت. حدود. ۴هزار نفر.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین