یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۵:۰۸ب.ظ
::آخرین مطلب 18 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 2
با حضور رییس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور صورت گرفت

افتتاح دفتر امام جمعه لارستان+عکس

میلاد لارستان: با حضور رییس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور،معاونین وی،امام جمعه و فرماندار ویژه لارستان ، دفتر امام جمعه لارستان افتتاح و به بهره برداری رسید.

با حضور رییس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور،معاونین وی،امام جمعه و فرماندار ویژه لارستان ، دفتر امام جمعه لارستان افتتاح و به بهره برداری رسید.

به گزارش میلاد لارستان؛ بمناسبت دهه فجر، در مراسمی با حضور حجت الاسلام سیدرضا تقوی رییس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور، حجج اسلام ابراهیمی و اسلامی نیا معاونین امور استانها و حقوقی شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور، جلیل حسنی معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان، حجت الاسلام والمسلمین ملک مکان رییس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه فارس، حجت الاسلام سیدمختار موسوی امام جمعه لار، ائمه جمعه و جماعات جنوب فارس، دفتر و منزل امام جمعه لارستان افتتاح و به بهره برداری رسید.

در آیین افتتاح این طرح، ابراهیم نکیسا رییس دفتر امام جمعه لارستان ضمن گرامیداشت یاد وخاطره مرحوم حجت الاسلام سیدمجتبی نوربخش امام جمعه فقید لارستان به خاطر تلاش‌ها و زحمات فراوانی که در احداث این پروژه متحمل شده بودند؛ در خصوص مشخصات فنی این ساختمان گفت: دفتر امام جمعه لارستان در زمینی به مساحت ۱ هزار متر مربع با زیربنای ۱ هزار و ۹۲ متر مربع در دو طبقه همراه با چهار واحد مسکونی دو و سه خوابه با اعتباری بالغ بر ۱۵ میلیارد ریال ساخته و تجهیز  شده است.

حضرت حجت الاسلام والمسلمین تقوی  در ابتدای ورود به لار مرقد مطهر حضرات آیات آیت اللهی و موسوی لاری (ره) را زیارت کرد و در ادامه گلزار مطهر شهدا را گلباران و از مقام والای آن بحق پیوستگان تجلیل کرد.

110+110

110+111

110+112

عکس: حامد درویش زاده

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۰۷ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

One Response to “افتتاح دفتر امام جمعه لارستان+عکس”

  1. محمد گفت:

    سلام علیکم.اگر امکان داره درباره روز افزون افاغنه در سطح شهرستان مطالبی جمع آوری شود تا مسئولین متوجه زیاد شدن انها در شهرستان واز لحاظ امنیتی وفساد اخلاقی انها وباعث بیکاری جوانان شهرستان شده اند بشوند تا هر چه زوتر کاری کنند تا هر چه دیر نشده باشد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین