جمعه ۱۵ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۱۳ب.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 12
در خطبه های نماز جمعه لار بیان شد:

امام جمعه لار:بار دیگر پرده نفاق از چهره آمریکا برداشته شد

امام جمعه لار حرکت اخیر آمریکایی ها را نسنجیده، غیر کارشناسانه، توأم با تعصب، کینه و یک حرکت فریب کارانه نامید که باعث شده بار دیگر پرده نفاق از چهره مسئولان آمریکا برداشته شود.

امام جمعه لار در سخنانی حرکت اخیر آمریکایی ها را  نسنجیده، غیر کارشناسانه، توأم با تعصب، کینه و یک حرکت فریب کارانه نامید که باعث شده بار دیگر پرده نفاق از چهره مسئولان آمریکا برداشته شود.

به گزارش میلادلارستان به نقل از روابط عمومی دفتر امام جمعه لار؛ حجت‌الاسلام‌ والمسلمین موسوی خرم امام جمعه لار در آئین عبادی سیاسی نماز جمعه ضمن تبریک میلاد خجسته حضرت زینب کبری (س)، ایام الله دهه فجر و سالروز پیروزی انقلاب اسلامی را گرامی داشت.

 photo_2017-02-04_00-46-44-614x430
حجت الاسلام موسوی یکی از ویژگی های حضرت زینب را «ولایت‌مداری» دانست و اظهار داشت: تجلی گفتار و رفتار آن حضرت در عاشورا و در سرزمین شام است که در مجالس مختلف ایستاد و خطبه خواند و یزید و یزیدیان را مفتضح کرد و دشمنان اقرار کردند که وقتی ایشان خطبه می خواند مثل این بود که روح علی (ع) در حال خطبه خواندن است.

وی ضمن اشاره به اقدام اخیر رئیس جمهور آمریکا مبنی بر منع ورود ایرانی ها تصریح کرد: این حرکت را نسنجیده، غیر کارشناسانه، توأم با تعصب، کینه و یک حرکت فریب کارانه می نامیم که باعث شد بار دیگر پرده نفاق از چهره مسئولان آمریکا برداشته شود.

این عالم دینی رفتارهای ظالمانه و خصمانه حاکمان بحرین با عالمان و مردمان خود محکوم و تأکید کرد: حاکمان بحرین از سرنوشت دیکتاتورهای دنیا همانند محمدرضا پهلوی درس گیرند و از صبر مردم سوءاستفاده نکنند چرا که این بردباری تا روز قیامت پایدار نخواهد ماند.

حجت الاسلام موسوی درادامه با اشاره به آزمایش موشکی اخیر ایران و عکس العمل آمریکا و انگلیس ودیگران گفت: آنها بدانند که ما بنا به دستور صریح قرآن مکلف به تقویت بنیه دفاعی و نظامی خود هستیم و به آنها می گوییم مسئولین و ملت ایران در این موضوع دچار سهل انگاری و مسامحه نخواهند شد.

موسوی درپایان خطبه های نماز جمعه و در آستانه سالروز پیروزی انقلاب اسلامی و سقوط نظام شاهنشاهی همه مردم ومسئولین را به شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن دعوت کرد و اظهار داشت: بدون شک حضور باصلابت مردم در راهپیمایی بار دیگر توطئه در هم تنیده و تارعنکبوتی نظام استکبار را خنثی و ارادتمندان به مکتب اهل بیت و نظام اسلامی را امیدوار خواهد نمود. او افزود: امروز همه فطرت های پاک در دنیا چشمشان به شما مردم ایران است و شما واقعاً الگو برای دنیا و آزدیخواهان دنیا هستید و هرچه شما در این راه ثابت قدم تر باشید دشمنان شما پشتشان بیشتر خواهد لرزید.

گفتنی است دکتر حسن قشقاوی معاون کنسولی، امور مجلس و ایرانیان وزارت امور خارجه مهمان این هفته نماز جمعه شهر لار بود که بین دو نمازسخنانی بیان نمود.

photo_2017-02-04_00-46-49-614x461

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۷:۴۱ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین