سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۷:۰۶ب.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 1

تذکر کتبی نماینده مردم به رئیس جمهور و وزیر اقتصاد

نماینده مردم لارستان، خنج و گراش در جلسه علنی روز گذشته مجلس شورای اسلامی (۸ اسفند۹۵) در تذکری کتبی خطاب به رئیس جمهور رسیدگی به وضعیت خسارت دیدگان سیل شد.

نماینده مردم لارستان، خنج و گراش در جلسه علنی روز گذشته مجلس شورای اسلامی (۸ اسفند۹۵) در تذکری کتبی خطاب به رئیس جمهور رسیدگی به وضعیت خسارت دیدگان سیل و بارندگی شدید جنوب کشور و حوزه انتخابیه را خواستار شده و خواهان کمک های بلاعوض، تسهیلات و پرداخت سریع بیمه به آسیب دیدگان سیل گردید.

به گزارش میلادلارستان به نقل از کانال اطلاع رسانی نماینده مردم،  دکتر جمشید جعفرپور نماینده مردم لارستان، خنج و گراش در جلسه علنی ۸ اسفند ماه مجلس به رئیس جمهور در خصوص رسیدگی به وضعیت خسارت دیدگان سیل و بارندگی شدید جنوب کشور و حوزه انتخابیه تذکر داد و خواهان کمک های بلاعوض، تسهیلات و پرداخت سریع بیمه به آسیب دیدگان سیل گردید.  تذکر بعدی جمشید جعفرپور در بعد ملی ، به وزیر اقتصاد در خصوص علت صدور مجوز به موسسات مالی ثامن الحجج (ع) و کاسپین و عدم نظارت بر توانمندی مالی این موسسات بوده است که باعث از دست رفتن دارایی جمع کثیری از هموطنان در ماه های پایانی سال و شروع سال جدید شده است که آنان را با دشواری در امرار معاش رو به رو کرده است. همچنین وی خواستار تسریع در بازگرداندن اموال مالباختگان شد.

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۰۹ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۶:۰۶ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین