پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۸:۲۶ب.ظ
::آخرین مطلب 5 ساعت پیش | افراد آنلاین: 5

آزمون ورود به حرفه مهندسین در لارستان برگزار می شود

میلاد لارستان: رییس اداره نظام مهندسی و مقررات ملی ساختمان اداره کل راه و شهرسازی لارستان، گفت: پنجمین دوره آزمون ورود به حرفه مهندسین در لارستان برگزار می شود.

رییس اداره نظام مهندسی و مقررات ملی ساختمان اداره کل راه و شهرسازی لارستان، گفت: پنجمین دوره آزمون ورود به حرفه مهندسین در لارستان برگزار می شود.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی لارستان، علی منصوری  از برگزاری پنجمین دوره آزمون ورود به حرفه مهندسین، کاردانهای فنی ساختمان و تعیین صلاحیت معماران تجربی، روزهای پنجشنبه و جمعه ۱۹ و ۲۰ اسفندماه ماه سال جاری در لارستان همزمان با سراسر کشور خبر داد .

رییس اداره نظام مهندسی و مقررات ملی ساختمان اداره کل راه و شهرسازی لارستان افزود : این دومین آزمونی است که در سال ۹۵ برگزار خواهد شد و ۵۸۹ نفر شرکت کننده در هفت رشته اصلی ساختمان شامل عمران، معماری، شهرسازی،‌ تاسیسات مکانیکی و برقی، نقشه برداری و ترافیک با هم به رقابت خواهند پرداخت .

وی در ادامه تصریح کرد: ۴۵۴ نفر در روز اول و ۱۳۵ نفر در روز دوم در آزمون شرکت خواهند کرد و سهم خواهران از این تعداد ۴۶ نفر و برادران ۵۴۳ نفر می باشد .

شایان ذکر است متقاضیان می توانند جهت دریافت کارت ورود به جلسه از روز یکشنبه ۱۵ اسفند ماه ۹۵ به سامانه آزمون در سایت دفتر مقررات ملی ساختمان به نشانیwww.inbr.ir مراجعه نمایند و جهت کسب اطلاعات بیشتر نیز با شماره تلفن ۰۷۱۵۲۲۴۱۱۶۰  ،اداره نظام مهندسی و مقررات ملی ساختمان اداره کل راه و شهرسازی لارستان تماس حاصل فرمایند.

 

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۱۵ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۴۹ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین