یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۴:۱۳ب.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

محور لار-بندرعباس و لار-بستک از جاده های مهم کشور است

میلاد لارستان: معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان در نشست بررسی راه های مواصلاتی حوزه لارستان با هرمزگان در بندرعباس گفت:تبدیل جاده لارستان- بندرعباس به بزرگراه و دو بانده کردن در اولویت قرار گیرد، چرا که جاده لارستان- بندرعباس و لارستان بستک از اهم جاده های مهم کشور است.

معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان در نشست  بررسی راه های مواصلاتی حوزه لارستان با هرمزگان در بندرعباس گفت:تبدیل جاده لارستان- بندرعباس به بزرگراه و دو بانده کردن در اولویت قرار گیرد، چرا که جاده لارستان- بندرعباس و لارستان بستک از اهم جاده های مهم کشور است.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی فرمانداری ویژه لارستان؛در جلسه ای که از سوی نماینده مردم لارستان، خنج و گراش در معیت نماینده مردم بندرعباس، فرماندار ویژه لارستان و مدیران کل راه وشهرسازی لارستان و هرمزگان در بندرعباس برگزار شد؛ توسعه راه های مواصلاتی حوزه لارستان با هرمزگان مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفت.

در این نشست جلیل حسنی معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان در سخنانی با بیان اینکه برای ایجاد بزرگراه و دو بانده کردن جاده های اصلی و فرعی لارستان  و استان هرمزگان بایستی اولویت بندی مد نظر قرار گیرد؛افزود:در این خصوص باید این حساسیت ایجاد بشود که به همان اندازه که در رابطه با توسعه و گسترش جاده های کلان شهر کشور اهتمام وجود دارد، جاده لارستان- بندرعباس هم از اهم جاده های مهم کشور و بعنوان یک محور اتصالی بین شمال و مرکز کشور به جنوب محسوب می گردد،که بایستی به آن توجه شود.

وی ادامه داد: فکر نمی کنم بنادر و جزایر جنوبی ما چیزی کمتر از شهرهای شمالی و مرکزی داشته باشد و حتی از جهت ترانزیتی، بازرگانی و صادرات و واردات این منطقه ارجحیت بیشتری دارد. بنابراین اگر به این جاده نگاه ویژه تری شود،سریعتر اعتبارات برای این بزرگراه تخصیص خواهد یافت.

حسنی تصریح کرد: اگر باز هم نیاز است که با همکاری و همیاری نمایندگان و مسئولین شهرستان و استانی بصورت مستمر مکاتباتی را با هم داشته باشیم و اگر حمایت مسئولین شهرستان لارستان و استان هرمزگان در کنار نمایندگان مجلس قرار بگیرد و این خواسته های مشترک بصورت مکتوب برای هم منعکس گردد؛ قطعا تأثیرات بیشتری را خواهد داشت.

وی در خصوص جاده بندرعباس به سمت ایستگاه راه آهن زاهد محمود هم گفت: اگر جاده به سمت ایستگاه راه آهن زاهد محمود از سمت بندرعباس که ۵ کیلومتر می باشد سریعتر به اتمام برسد، یقیقناً راه دسترسی و ارتباطات مردم با مشهد و شهرهای دیگر راحت ترصورت خواهد گرفت و به نوعی رفاه و ارتباطات مردم بیشتر می شود.

در این نشست که دکتر جمشید جعفرپور و احمد مرادی نمایندگان مردم لارستان و بندرعباس ، مهندس باقری فرد و شیری مدیران کل راه و شهرسازی لارستان و هرمزگان ، علی عمرانی رئیس شورای شهر لار، و جمعی از مسئولین شهرستان لارستان و استان هرمزگان نیز حضور داشتند، در موضوع راههای مشترک استان هرمزگان با حوزه استحفاظی اداره کل راه و شهرسازی لارستان درمحورهای لارستان به بندرعباس ، لارستان به بستک وتکمیل راه به طول ۵کیلومتر ازبندرعباس به ایستگاه راه آهن زاهد محمود بحث و بررسی گردید و موارد فوق مورد ارزیابی قرار گرفت.

درپایان این نشست مقررشد اداره کل راه وشهرسازی هرمزگان راه اتصال ایستگاه زاهدمحمود به اتوبان سیرجان _بندرعباس درسال ۹۶ را با اولویت به اتمام برساند ودرخصوص راه لارستان به کهورستان ازطریق پیگیری مشترک نمایندگان لارستان وبندرعباس درجلسه ای باحضوردکترخادمی و مهندس محفوظی معاونین وزیر راه وشهرسازی ،مدیران کل، موضوع مطرح شده  وبرای تسریع دراحداث باند دوم یا آزادراه لار-کهورستان تصمیمات مقتضی اتخاذ گردد.

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۱۸ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۴:۱۴ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین