جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۰۷ق.ظ
::آخرین مطلب 13 ساعت پیش | افراد آنلاین: 1
فرمانده انتظامی استان فارس

لارستان امن ترین شهرستان در استان پهناور فارس است

فرمانده انتظامی استان فارس، گفت: لارستان امن ترین شهرستان در استان پهناور فارس است

فرمانده انتظامی استان فارس، گفت: لارستان امن ترین شهرستان در استان پهناور فارس است

به گزارش میلاد لارستان سردار احمدعلی گودرزی در مراسم بهره برداری از پروژه خیرساز درمانگاه امام علی(ع) شهر لار با تقدیر از خیرین این شهرستان، اظهار داشت: در استان فارس ۱۶۰ کلانتری و پاسگاه انتظامی در طرح «مکانا» یا مدیریت کیفیت در نیروی انتظامی با هدف برای بالابردن آستانه تحمل پرسنل، رعایت حقوق شهروندی و حقوق متهمین تجهیز شده اند.

وی لارستان را امن ترین شهرستان در استان پهناور فارس معرفی کرد و افزود: با وجود حضور اقشار وسلائق مختلف سیاسی و مذهبی در لارستان بزرگ، خوشبختانه با درک صحیح و فرهنگی بالا هیچگونه مشکل امنیتی در آن وجود ندارد.

فرمانده انتظامی استان فارس با اشاره به یک نظرسنجی علمی یکی از دانشگاههای معتبر کشور، بالاترین احساس امنیت در کشور مربوط به این استان بوده است، تصریح کرد: کمک های مردم لارستان به جبهه های حق علیه باطل برای حمایت از رزمندگان در دوران جنگ تحمیلی فراموش نشدنی است.

وی بیان کرد: تجهیز و راه اندازی مراکز درمانی و رفاهی در لارستان باعث ارائه خدمات مطلوب نیروی انتظامی به شهروندان، بالا رفتن کیفیت خدمات رسانی، کاهش در هزینه و وقت همکاران و غیره می شود که این مهم نشان از اهمیت این سرمایه گذاری خیرین در عرصه امنیت است.

گودرزی بالاترین سرمایه نیروی انتظامی را اعتماد مردمی دانست و ادامه داد: نعمت سلامتی و امنیتی با حضور و هماهنگی همه دستگاه ها اعم از روحانیون، مراکز اموزشی، خیرین، دستگاه های قضائی، اطلاعاتی، سپاه پاسداران، ارتش، کسبه و غیره به وجود می آید.

وی اضافه کرد: حمایت مردمی از نیروهای مسلح را ضامن ایجاد امنیت پایدار است.

 

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۲۱ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۵:۳۰ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین